2
در اقدامی جهادی و هوشمندانه صورت گرفت:

جلوگیری از خروج واحد یک نیروگاه شهید مفتح

  • کد خبر : 95567
  • 07 بهمن 1401 - 20:25
جلوگیری از خروج واحد یک نیروگاه شهید مفتح
در ساعات پایانی پیک شب روز سه شنبه چهارم بهمن، در پی سوختن عایق‌های حرارتی داخل کوره بویلر و سرخ شدگی دیواره این قسمت، با مدیریت موضوع و شناسایی مشکل توسط پرسنل بهره برداری، کاهش بار واحد یک صورت گرفته و با تزریق هوای سرویس، کاهش بار و خارج کردن مشعل‌های متناظر، شرایط تحت کنترل قرارگرفت.

در کوتاهترین زمان از خروج واحد یک نیروگاه شهید مفتح جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، در ساعات پایانی پیک شب روز سه شنبه چهارم بهمن، در پی سوختن عایق‌های حرارتی داخل کوره بویلر و سرخ شدگی دیواره این قسمت، با مدیریت موضوع و شناسایی مشکل توسط پرسنل بهره برداری، کاهش بار واحد یک صورت گرفته و با تزریق هوای سرویس، کاهش بار و خارج کردن مشعل‌های متناظر، شرایط تحت کنترل قرارگرفت.

پژمان اختری افزود: با توجه به نیاز شبکه به تولید انرژی، هماهنگی لازم انجام و با حضور پرسنل تعمیرات مکانیک در حداقل زمان، در یک اقدام جهادی و با روشی ابداعی مشکل این واحد ۲۵۰ مگاواتی برطرف گردید.

 

 

نیروگاهیان

معاون تولید نیروگاه تصریح کرد، سرعت عمل پرسنل بهره برداری در شناسایی مشکل و فرایند ابداعی توسط تعمیرات مکانیک در کوتاهترین زمان از خروج حتمی واحد شماره یک نیروگاه جلوگیری نمود.

شایان ذکر است این دومین حادثه در روزهای اخیر است که با درایت و همکاری مشترک پرسنل معاونت های تولید و تعمیرات کنترل و از بروز حادثه خروج اضطراری واحد پیشگیری شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=95567
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.