4

جمع‌آوری ۱۱۷۰ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در استان چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر : 60132
  • 10 مهر 1400 - 13:13
جمع‌آوری ۱۱۷۰ دستگاه غیرمجاز استخراج رمز ارز در استان چهارمحال و بختیاری
"مجید فرهزاد" با اشاره به اینکه توان مصرفی این تعداد ماینر غیرمجاز 2975 کیلووات بوده است، گفت: استفاده غیرمجاز از انرژی برق برای استخراج رمز ارزها ضمن تضییع حقوق عمومی باعث خسارت به لوازم برقی همسایگان مجاور و بروز خاموشی‌ها می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال و بختیاری از شناسایی و جمع‌آوری ۱۱۷۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از ۷۷ مرکز در سطح این استان با همکاری پلیس امنیت اقتصادی طی نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مجید فرهزاد” با اشاره به اینکه توان مصرفی این تعداد ماینر غیرمجاز ۲۹۷۵ کیلووات بوده است، گفت: استفاده غیرمجاز از انرژی برق برای استخراج رمز ارزها ضمن تضییع حقوق عمومی باعث خسارت به لوازم برقی همسایگان مجاور و بروز خاموشی‌ها می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ادامه مقابله با مراکز غیرمجاز رمز ارزها با توجه به رصد و شیوه‌های جدید نظارتی در دستورکار این شرکت و کارگروه ساماندهی مراکز استخراج رمز ارزها در استان قرار گرفته است.

 

نیروگاهیان

وی در ادامه گفت: شهروندان و هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارزها، مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ و یا سامانه پیامکی ۱۰۰۰۳۸۱۱۲۱ و سامانه تلفنی ۱۵۲۱ اعلام کنند و ضمن رعایت سطح محرمانگی، از پاداش‌های مربوطه بهره‌مند شوند.
گفتنی است، از ابتدای شروع طرح مقابله با ماینرهای غیرمجاز تاکنون تعداد ۱۷۲۰ دستگاه غیرمجاز ماینر با توان مصرفی ۴۳۵۰ کیلووات از ۱۰۲ مرکز در سطح استان شناسایی، جمع‌آوری و جهت پیگرد قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=60132
  • نویسنده : جعفر تیموری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.