5

جمع آوری دکل های برق فشار قوی با اولویت بافت فرسوده

  • کد خبر : 18845
  • 10 اسفند 1398 - 18:50
جمع آوری دکل های برق فشار قوی با اولویت بافت فرسوده

نژاد بهرام گفت: برای جمع آوری دکل‌های برق فشار قوی مناطق ۱۶، ۱۷، ۲۰ در اولویت مدیریت شهری هستند.   بیشتر بخوانید زندگی در زیر دکل های فشار قوی مشکلات جبران ناپذیری برای مردم دارد اجرای طرح جامع ساماندهی شبکه برق بازار بزرگ تهران به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار حوزه شهری […]

نژاد بهرام گفت: برای جمع آوری دکل‌های برق فشار قوی مناطق ۱۶، ۱۷، ۲۰ در اولویت مدیریت شهری هستند.

 

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،زهرا نژاد بهرام رئیس کمیته شهر سازی شورای شهر تهران در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای جمع آوری دکل‌های برقفشار قوی از محدوده منازل مسکونی گفت: برای حل این مشکل و جمع آوری دکل‌های برق فشار قوی مناطق ۱۶، ۱۷، ۲۰ در اولویت مدیریت شهری هستند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران افزود: برای جمع آوری دکل های برق فشار قوی از سطح مناطق پایتخت با اداره برق در حال تعامل هستم، اما باید گفت اداره برق نمی‌تواند به یک باره تمام دکل و کابل‌های برق هوایی را به شکل زیر زمین اجرا کند و باید دانست این اقدام هزینه بسیار سنگینی دارد.

نژاد بهرام تصریح کرد: جمع آوری دکل‌های برق فشار قوی با اولویت جمع آوری دکل‌ها از بافت فرسوده در دستور کار است و در ستاد بازآفرینی شهری نیز بودجه قابل تجهی به این امر اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام/

نیروگاهیان

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18845

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.