4

جهاد آبرسانی در ۱۶۰ روستای همدان

  • کد خبر : 89881
  • 25 آبان 1401 - 2:29
جهاد آبرسانی در ۱۶۰ روستای همدان
"فرهاد بختياري‌فر" ضمن تشريح روند اجرای پروژه‌های آبرساني به روستاهاي محروم استان در قالب طرح جهاد آبرسانی گفت: در حال حاضر پروژه‌های محروميت‌زدايي در استان با هدف آبرساني و ارتقاء سطح خدمات برای بيش از 150 هزار نفر در قالب 4500 خانوار روستایی در 160 روستای استان در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت قابل قبول پروژه‌های جهاد آبرسانی در سطح روستاهای این استان خبر داد و گفت: با تکمیل طرح آبرسانی به ۱۶۰ روستای همدان، ۱۵۰ هزار نفر از نعمت آب شرب بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “فرهاد بختیاری‌فر” ضمن تشریح روند اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستاهای محروم استان در قالب طرح جهاد آبرسانی گفت: در حال حاضر پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان با هدف آبرسانی و ارتقاء سطح خدمات برای بیش از ۱۵۰ هزار نفر در قالب ۴۵۰۰ خانوار روستایی در ۱۶۰ روستای استان در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه در فاز نخست اجرای این طرح، قراداد سه ساله‌ای به مبلغ ۵۰۹ میلیارد تومان منعقد شده است، عنوان کرد: تاکنون ۲۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات در نظر گرفته شده برای این طرح تخصیص یافته است.

 

 

نیروگاهیان

بختیاری‌فر همچنین عنوان کرد: پروژه‌های یاد شده در حوزه تامین منابع آبی شامل حفر و تجهیز ۲۲ حلقه چاه بوده که تاکنون ۱۶ حلقه از این تعداد چاه‌ حفاری یا به بهره‌برداری رسیده است.
وی افزود: ضمن اینکه در حوزه انتقال آب نیز از ۲۲۳ کیلومتر خط انتقال طراحی شده تاکنون عملیات اجرایی حدود ۳۰ کیلومتر به اتمام رسیده است.
وی در ادامه با بیان اینکه این طرح شامل احداث ۵۴ باب مخزن به حجم تقریبی ۲۰ هزار متر مکعب و بیش از ۱۸۰ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب است، بیان کرد: پس از ۸ ماه از آغاز عملیات اجرایی جهاد آبرسانی در روستاهای استان همدان، پیشرفت قریب به ۳۷ درصدی این پروژه‌ حاصل همراهی مسئولین استانی و همت همکارانم در شرکت آب و فاضلاب استان است که ارتقاء کیفیت زندگی مشترکان روستایی همواره از دغدغه‌های آنهاست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=89881
  • نویسنده : مسعود دلاوری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.