7
امضای تفاهم نامه‌های تأمین مالی طرح‌های بخش آب و فاضلاب استان خوزستان در حضور معاون اول رییس جمهور؛

جهانگیری: رساندن آب شرب پایدار از سرشاخه‌های کارون به شهرهای استان خوزستان اقدامی مهم است

  • کد خبر : 43172
  • 26 بهمن 1399 - 21:45
جهانگیری: رساندن آب شرب پایدار از سرشاخه‌های کارون به شهرهای استان خوزستان اقدامی مهم است
"اسحاق جهانگیری" در جلسه امضای تفاهم‌نامه‌های تأمین مالی طرح‌های بخش آب و فاضلاب استان خوزستان و کردستان با اشاره به کارهای بزرگ و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در بخش‌های مختلف عمرانی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی استان خوزستان گفت: استان خوزستان از مهم‌ترین استان‌های کشور است که باید برای رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم اقدامات جدی‌تری انجام شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اقدامات مهم وزارت نیرو در استان خوزستان گفت: رساندن آب شرب پایدار از سرشاخه‌های کارون به شهرهای استان اقدامی مهم است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “اسحاق جهانگیری” در جلسه امضای تفاهم‌نامه‌های تأمین مالی طرح‌های بخش آب و فاضلاب استان خوزستان و کردستان با اشاره به کارهای بزرگ و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در بخش‌های مختلف عمرانی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی استان خوزستان گفت: استان خوزستان از مهم‌ترین استان‌های کشور است که باید برای رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم اقدامات جدی‌تری انجام شود.

 

نیروگاهیان

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تفاهم انجام شده میان وزارت نیرو، بانک‌ها و استانداری خوزستان به منظور تأمین منابع مالی مورد نیاز اجرای طرح‌های مربوط به جمع‌آوری فاضلاب در استان گفت: در حال حاضر وزارت نیرو اقدامات مهمی مانند رساندن آب شرب مطمئن از سرشاخه‌های کارون به شهرهای استان انجام می‌دهد و تلاش داریم تا با همکاری بانک‌ها مشکل آب‌های سطحی و فاضلاب در هنگام بارندگی‌های شدید که موجب آزار مردم شده است را برطرف کنیم.معاون اول رییس جمهور با قدردانی از نظام بانکی کشور به‌خاطر مشارکت در این طرح مهم، از سازمان برنامه و بودجه خواست تا همه ساز و کارهای لازم را به منظور اطمینان بانک‌های کشور از همکاری با دولت را به‌کار گیرند تا در هنگام ضرورت نظام بانکی برای اجرای طرح‌های بزرگ در کنار دولت قرار گیرد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=43172
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.