5

جهش ۴۳ درصدی تولید انرژی در نیروگاه نکا

  • کد خبر : 29049
  • 26 تیر 1399 - 13:23
جهش ۴۳ درصدی تولید انرژی در نیروگاه نکا
محسن نعمتي با بیان اینکه در این سه ماه بیش از 21 درصد انرژي تعهدي نيروگاه طبق برنامه محقق شد، افزود: در این مدت 71 درصد انرژي توليد شده در واحدهاي بخاري و 29 درصد در واحدهاي بخاري به دست آمد.

انرژی تولیدی ۳ ماهه اول سال جاری نیروگاه شهیدسلیمی نکا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، مدیرعامل شرکت مدیریت تولیدبرق نکا با اعلام این خبر افزود: در سه ماهه اول امسال ۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۷۴۳ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه تولید شد که از این میزان تولید بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۸۳ میلیون و ۶۷۷ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تحویل شد.
محسن نعمتی با بیان اینکه در این سه ماه بیش از ۲۱ درصد انرژی تعهدی نیروگاه طبق برنامه محقق شد، افزود: در این مدت ۷۱ درصد انرژی تولید شده در واحدهای بخاری و ۲۹ درصد در واحدهای بخاری به دست آمد.

نیروگاهیان

وی همچنین به آمادگی کامل همه واحدهای نیروگاه نکا برای تولید پایدار انرژی در تابستان اشاره کرد و گفت: در راستای ارتقای میزان آمادگی واحدها برای تولید انرژی مورد نیاز شبکه، از نیمه دوم سال گذشته بر اساس برنامه زمانبندی، تعمیرات میان‌دوره­ ای و بازدیدهای دوره­ ای ­در تمامی واحدهای بخاری، گازی و واحد بخار سیکل­ ترکیبی و نیز تعمیرات اساسی در واحدهای چهار و یک بخاری انجام شد و در حال حاضر همه واحد­های این نیروگاه با آمادگی کامل در مدار تولید قرار دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=29049

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.