0

جوابیه توزیع برق سیستان و بلوچستان به فیلم منتشر شده در سایت

  • کد خبر : 17548
  • 22 بهمن 1398 - 13:23
جوابیه توزیع برق سیستان و بلوچستان به فیلم منتشر شده در سایت

شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان درباره خبر و فیلم منتشر شده با عنوان “فیلم/تیر برق ۲۰ کیلوولتی که بخشی از خانه شده است!”جوابیه ای به برق نیوز ارسال کرد. بیشتر بخوانید جوابیه نیروگاه ری در خصوص بوی بد تهران کار وزارت نیرو است جوابیه شرکت گاز گیلان به اعلام قطعی گاز با بلندگو […]

شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان درباره خبر و فیلم منتشر شده با عنوان “فیلم/تیر برق ۲۰ کیلوولتی که بخشی از خانه شده است!”جوابیه ای به برق نیوز ارسال کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش برق نیوز؛ شرکت توزیع برق استان سیستان و بلوچستان درباره فیلم منتشر شده در سایت با عنوان “فیلم/تیر برق ۲۰ کیلوولتی که بخشی از خانه شده است!”جوابیه ای به برق نیوز ارسال کرد. متن جوابیه به شرح زیر است:
توضیحات روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان درباره خبر و فیلم منتشر شده مربوط به “احداث بنا و محصور نمودن پایه بتنی خط فشار متوسط واقع در رسول آباد ایرانشهر”

پیرو انتشار کلیپی با عنوان ((احداث بنا و محصور نمودن پایه بتنی خط فشار متوسط)) در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ در پایگاه اطلاع رسانی برق نیوز، توضیحات زیر جهت استحضار و اطلاع افکار عمومی ارسال می‌گردد.

به استحضار می‌رساند که مالک بنای مذکور در سال ۱۳۹۷ اقدام به نوسازی و احداث بنا بدون اخذ مجوزات لازم از سازمان‌های ذیربط نموده و مبادرت به نقض حریم شبکه برق و محصور نمودن پایه خط فشار متوسط کرده است. ضمناً هیچگونه انشعابی جهت ملک مورد نظر واگذار نشده و برق موقت مصرفی از منزل مجاور خود گرفته و استفاده شده است.

نظر به اینکه اقدامات انجام شده خلاف مقررات بوده، این شرکت مستنداً به ماده ۹ لایحه قانونی رفع تجاوز از تاسیسات آب و برق کشور، به جهت جلوگیری از وقوع حوادث جانی درخواست رفع تصرف از حریم برق از دادستان محترم عمومی و انقلاب نموده است.

در پایان، از شهروندان گرامی خواهشمندیم با توجه به خطرات و آسیب‌های جانی ناشی از عدم رعایت حریم شبکه‌های برق و همچنین خسارات مالی ناشی از رفع تجاوز از تاسیسات مذکور، نسبت به رعایت حریم شبکه‌های برق استان همکاری فرمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17548

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.