6

جوابیه شرکت گاز گیلان به اعلام قطعی گاز با بلندگو

  • کد خبر : 11138
  • 26 آذر 1398 - 23:43
جوابیه شرکت گاز گیلان به اعلام قطعی گاز با بلندگو

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گیل خبر روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان در پاسخ به مطلبی با عنوان «اعلام قطعی گاز با بلندگو» جوابیه ای را به شرح ذیل اعلام می دارد؛ جوابیه شرکت گاز گیلان به اعلام قطعی گاز با بلندگو شرکت گاز استان گیلان با هدف افزایش رضایتمندی مردم […]

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گیل خبر روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان در پاسخ به مطلبی با عنوان «اعلام قطعی گاز با بلندگو» جوابیه ای را به شرح ذیل اعلام می دارد؛

جوابیه شرکت گاز گیلان به اعلام قطعی گاز با بلندگو

شرکت گاز استان گیلان با هدف افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین گرامی عملیات تعمیر کلیه تاسیسات خود را بر اساس برنامه ریزی مدون و دقیق در فصل گرم سال به انجام می رساند تا جریان گاز در فصول پاییز و زمستان پایدارتر و بهتر از گذشته به دست مشترکین عزیز برسد با این وجود بجهت برخی مشکلات پیش بینی نشده نظیر برخورد خودرو با تاسیسات گاز، نشتی و … نیاز به انجام تعمیرات فوری در برخی مناطق اجتناب ناپذیر است.

در همین راستا روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان با هدف اطلاع رسانی به همه مشترکین گرامی نسبت به اطلاع رسانی از طرق مختلف نظیر سایت و کانال پیام رسان سروش و در مواردی که تعداد قطعی گاز بالا است از طریق صداو سیما اقدام می نماید. همچنین این شرکت با هدف حصول اطمینان از رسیدن خبر قطعی گاز به همه مشترکین مورد نظر، اقدام به اطلاع رسانی در محل می نماید که این کار توسط واحد امداد گاز، ۲۴ ساعت قبل از انجام عملیات بوسیله بلندگو انجام می شود.

روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان در پایان ضمن اعلام تعهد این شرکت نسبت به پایداری جریان گاز، از همه مردم عزیز درخواست می نماید تا در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ تماس حاصل فرمایند.

همچنین از آن رسانه محترم تقاضا دارد چنانچه علاوه بر راه های موجود اعلامی، پیشنهادی در جهت اطلاع رسانی بهتر دارد، آن را اعلام نموده تا در صورت امکان مورد استفاده قرار گیرد.

بدیهی است که بسیاری از مردم بویژه قشر مسن جامعه ارتباط مناسبی با فضای مجازی و اینترنت نداشته و اطلاع رسانی به آنها باید از طرق دیگر نظیر اعلام در محل صورت بپذیرد.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11138

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.