6

حائری: آمادگی صنعت برق همواره باید تداوم داشته باشد

  • کد خبر : 43504
  • 30 بهمن 1399 - 15:15
حائری: آمادگی صنعت برق همواره باید تداوم داشته باشد
" همایون حائری" روز پنجشنبه در چهارمین رزمایش اصلاح روشنایی معابر و بهینه سازی مصرف در محل مرکز پایش صنعت برق در شرکت توانیر افزود: افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه برق کمک خواهد کرد در هر حادثه‌ای بتوان به سلامت عبور کرد.

معاون برق و انرژی وزیر نیرو گفت: ضروری است روز به روز قابلیت اطمینان و پایداری شبکه برق کشور افزایش یابد. آمادگی صنعت برق همواره باید تداوم داشته باشد به خصوص برای تابستان پیش رو تا بتوان بدون مشکل این تابستان را نیز پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، ” همایون حائری” روز پنجشنبه در چهارمین رزمایش اصلاح روشنایی معابر و بهینه سازی مصرف در محل مرکز پایش صنعت برق در شرکت توانیر افزود: افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه برق کمک خواهد کرد در هر حادثه‌ای بتوان به سلامت عبور کرد.

وی به زلزله شب گذشته در سی سخت و پایدار شدن سریع شبکه برق اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: هرچه شبکه برق پایدار ترباشد برقراری برق پس از بروز بحران با سرعت بیشتری انجام خواهد شد که این موضوع اهمیت زیادی دارد.

معاون وزیر نیرو ادامه داد: آمادگی صنعت برق همواره باید تداوم داشته باشد به خصوص برای تابستان پیش رو تا بتوان بدون مشکل این تابستان را نیز پشت سر گذاشت.

 

نیروگاهیان

حائری گفت: زمستان امسال برنامه ریزی‌های انجام شده و نیز کنترل مصرف سبب شد کمترین مشکل ایجاد شود.

وی گفت: افزایش روز افزون رمزارز‌ها نیاز به برنامه ریزی دقیق تری دارد که باید در این زمینه بیشتر تلاش کرد.

معاون وزیر نیرو افزود: شبکه برق باید از هم اکنون و با برنامه ریزی دقیق‌تر خود را برای تابستان آماده کند تا این تابستان هم مانند تابستان گذشته کمترین مشکل ایجاد شود.

چهارمین مانور اصلاح روشنایی معابر و مدیریت مصرف صبح امروز در محل مرکز پایش صنعت برق در شرکت توانیر برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=43504
  • ارسال توسط :
  • منبع : برق نیوز

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.