4

حادثه برق گرفتگی، چراغ عمر مرد ۵۸ ساله را خاموش کرد

  • کد خبر : 12843
  • 10 دی 1398 - 15:08
حادثه برق گرفتگی، چراغ عمر مرد ۵۸ ساله را خاموش کرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، گفت: مرد ۵۸ ساله ساکن شهرستان “گرمی” هنگام جوشکاری براثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری پلیس ایران ،سرهنگ “کریم نوری” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی […]

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، گفت: مرد ۵۸ ساله ساکن شهرستان “گرمی” هنگام جوشکاری براثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری پلیس ایران ،سرهنگ “کریم نوری” در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال مصدوم دچار برق گرفتگی به بیمارستان ولایت شهرستان “گرمی”، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری با حضور در بیمارستان و انجام بررسی های لازم پی به این موضوع بردند که مردی ۵۸ ساله هنگام جوشکاری در منزل خود دچار برق گرفتگی شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: علیرغم تلاش کادر درمانی بیمارستان، این مرد بر اثر سوختگی شدید جان خود را از دست داد.

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=12843

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.