3

حجم ذخایر سدهای تامین کننده آب مشهد به زیر ۱۰ درصد رسیده است

  • کد خبر : 101850
  • 09 اردیبهشت 1402 - 23:28
حجم ذخایر سدهای تامین کننده آب مشهد به زیر ۱۰ درصد رسیده است
"سید محمد محمودی هاشمی" با اشاره به وضعیت بحرانی آب در شهرستان مشهد اظهار کرد: خشکسالی‌های اخیر موجب کاهش شدید منابع آبی شده به گونه‌ای که حجم ذخایر سدهای تامین کننده آب مشهد به زیر 10 درصد رسیده است.

قائم‌مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در نشست هم‌اندیشی با مدیران و مربیان کانون پرورش فکری گفت: حجم ذخایر سدهای تامین کننده آب مشهد به زیر ۱۰ درصد رسیده که مشارکت مردم در کنار اجرای طرح‌های آبی ضروری و راهگشا خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “سید محمد محمودی هاشمی” با اشاره به وضعیت بحرانی آب در شهرستان مشهد اظهار کرد: خشکسالی‌های اخیر موجب کاهش شدید منابع آبی شده به گونه‌ای که حجم ذخایر سدهای تامین کننده آب مشهد به زیر ۱۰ درصد رسیده است.

وی افزود: پروژه‌های تأمین آب از سوی شرکت آب و فاضلاب با جدیت در حال انجام است و امیدواریم با همراهی شهروندان عزیز و اهتمام در مدیریت مصرف از شرایط بحرانی، به ویژه در تابستان پیش‌رو گذر کنیم.

وی فرهنگسازی در زمینه مصرف آب و تلاش برای آگاهی‌بخشی در خصوص بحران کم آبی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اجتماعی دانست و افزود: شرکت آب و فاضلاب مشهد تاکنون با دستگاه‌های مختلف فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، صدا و سیما، حوزه‌های علمیه و در حال حاضر نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، وارد همکاری‌های دوجانبه شده تا در زمینه فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی هرچه بهتر و  بیشتر به اقشار مختلف جامعه گام عملی برداشته شود. محمودی هاشمی، توجه به موضوعات مربوط به آب و مدیریت مصرف را توسط مدیران و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواستار شد و بر تولید محتوای لازم در این خصوص تاکید کرد.

 

 

نیروگاهیان

بر اساس این گزارش، نشست هم‌اندیشی مدیران و مربیان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان مشهد با موضوع اهمیت و بحران آب در مجموعه فرهنگی ورزشی شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد.

در این نشست به ۶۰ نفر از مدیران و مربیان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر مشهد در قالب کارگاه‌های مختلف، آموزش‌های لازم در خصوص وضعیت آبی شهرستان مشهد، چگونگی تأمین آب و شرایط بحرانی آن و نیز روش‌های مدیریت مصرف بهینه ارائه شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=101850
  • نویسنده : محمدرضا برازنده‌پور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.