3

حضور بیش از ۴۰۰ نیروی عملیاتی توزیع برق تهران بزرگ در آیین راهپیمایی اربعین حسینی

  • کد خبر : 86180
  • 27 شهریور 1401 - 14:44
حضور بیش از ۴۰۰ نیروی عملیاتی توزیع برق تهران بزرگ در آیین راهپیمایی اربعین حسینی
"کامبیز ناظریان" اظهار داشت: با توجه به اهمیت این مراسم و لزوم برقراری برق پایدار موکب‌های مسیر راهپیمایی به طول 12 کیلومتر، این شرکت از هفته گذشته با برگزاری جلسات متعدد، تدابیر و اقدامات لازم را در خصوص برق‌رسانی به موکب‌های آیین پرشور اربعین حسینی و پایداری شبکه برق پایتخت در این مسیر انجام داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: بیش از ۴۰۰ نیروی عملیاتی این شرکت با حضور در ۲۰۰ موکب و ۱۱۰۰ غرفه، نسبت به  تامین برق پایدار موکب‌های مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی این منطقه اقدام کردند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “کامبیز ناظریان” اظهار داشت: با توجه به اهمیت این مراسم و لزوم برقراری برق پایدار موکب‌های مسیر راهپیمایی به طول ۱۲ کیلومتر، این شرکت از هفته گذشته با برگزاری جلسات متعدد، تدابیر و اقدامات لازم را در خصوص برق‌رسانی به موکب‌های آیین پرشور اربعین حسینی و پایداری شبکه برق پایتخت در این مسیر انجام داد.

وی با اشاره به تشکیل سه نشست فرماندهی و جانمایی موکب‌ها بر اساس تقسیم‌بندی جغرافیایی در محدوده مناطق برق بعثت و مولوی، از اعزام و استقرار یک دستگاه مولد برق اضطراری ۲۰۰kav و همچنین استقرار کانکس فرماندهی بحران در محدوده منطقه برق بعثت به منظور مدیریت میدانی نیروهای عملیاتی شرکت خبر داد.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بیان کرد: لغو خاموشی‌های با برنامه ۲۰ کیلوولت و فشار ضعیف، تامین برق جایگاه‌های خبرنگاران صدا و سیما، رعایت اصول ایمنی انشعابات احداث شده، حفاظت و حراست  مستمر از تاسیسات صنعت برق و همچنین برپایی غرفه فرهنگی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی از دیگر اقدامات انجام شده در این مراسم بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=86180
  • نویسنده : محمدعلی منصوری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.