8

حضور دانش‌آموزان سما عالیشهر در نیروگاه اتمی بوشهر

  • کد خبر : 10003
  • 11 آذر 1398 - 12:30
حضور دانش‌آموزان سما عالیشهر در نیروگاه اتمی بوشهر

دانش‌آموزان مجتمع آموزشی دخترانه سما عالیشهر از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، مریم رحیم‌زاده کارشناس نیروگاه اتمی بوشهر در حاشیه بازدید دانش‌ آموزان مجتمع آموزشی دخترانه سما عالیشهر از نیروگاه اتمی بوشهر، قسمت‌ های مختلف و فعالیت‌ های این نیروگاه را تشریح کرد […]

دانش‌آموزان مجتمع آموزشی دخترانه سما عالیشهر از نیروگاه اتمی بوشهر بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، مریم رحیم‌زاده کارشناس نیروگاه اتمی بوشهر در حاشیه بازدید دانش‌ آموزان مجتمع آموزشی دخترانه سما عالیشهر از نیروگاه اتمی بوشهر، قسمت‌ های مختلف و فعالیت‌ های این نیروگاه را تشریح کرد و سپس فیلم و تصاویری درباره فعالیت‌ ها و دستاوردهای نیروگاه برای دانش‌آموزان به نمایش گذاشت.

وی به توضیح فرآیندهای هسته‌ ای که برای تولید برق صورت می‌ گیرد، پرداخت و در ادامه دانش‌ آموزان از واحد‌های مختلف نیروگاه بازدید کردند و از نزدیک با تاریخچه شکل‌ گیری نیروگاه، و نحوه عملکرد آن آشنا شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10003

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.