10

حضور کارکنان بسیجی شرکت توزیع برق استان سمنان در گلزار شهدا

  • کد خبر : 9765
  • 07 آذر 1398 - 14:47
حضور کارکنان بسیجی شرکت توزیع برق استان سمنان در گلزار شهدا

کارکنان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان در گلزار شهدای گمنام خوشنام منطقه پارک کوهستان حضور یافته و با آرمان های شهیدان والامقام تجدید پیمان کردند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از مرجع خبری توزیع نیروی برق استان سمنان، استاد حوزه علمیه و امام جماعت این شرکت در این آئین […]

کارکنان بسیجی پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان در گلزار شهدای گمنام خوشنام منطقه پارک کوهستان حضور یافته و با آرمان های شهیدان والامقام تجدید پیمان کردند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از مرجع خبری توزیع نیروی برق استان سمنان، استاد حوزه علمیه و امام جماعت این شرکت در این آئین بیان داشت: فرهنگ و تفکر بسیجی، تفکر ناب اسلام است که این فرهنگ را امت اسلامی از وجود ائمه اطهار (ع) به وادیعه گرفته اند.

حجت الاسلام رضا طاهریان با اشاره به این که امام خمینی (ره) فرهنگ بسیجی را عمومی کرده و آن را تحت عنوان سازمان بسیج مستضعفین تشکیل داد گفت: برخی کشورها نیز به تاسی از این اقدام ارزشمند ، نسبت به تشکیل بسیج مردمی اقدام نموده و تجلّی آرمان بسیج در سایر کشورها را می توان امروز مشاهده کرد.

وی باعنوان این که یکی از ویژگی های تفکر بسیجی، اخلاص در عمل و کار برای خداست افزود: خدا محوری و ارتباط با خدا ، حضور در تمام میدان های سخت همراه با مجاهدت ها و با بصیرت و حضور بسیج و بسیجی در عرصه های مختلف، از دیگر ویژگی های بسیجی به شمار می رود.

وی اظهارداشت: فرهنگ شهادت طلبی همواره در بسیج وجود دارد و بسیجیان همواره با علاقه ، عشق و ایمان کارها را به انجام می رسانند و شهدا نیز ناظر و شاهد اعمال ما هستند.

گفتنی است: در این مراسم ، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان و جمع کثیری از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج نور این شرکت حضور داشتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=9765

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.