6
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد:

حفظ حریم خطوط انتقال برق، برای جلوگیری از بروز خطر است

  • کد خبر : 41722
  • 09 بهمن 1399 - 14:56
حفظ حریم خطوط انتقال برق، برای جلوگیری از بروز خطر است
"ابوالفضل اسدی" در نشست هم‌اندیشی رعایت حریم قانونی خطوط فوق توزیع و انتقال برق، انتظار مردم پس از احداث شبکه‌های برق را تامین برق پایدار و بدون خاموشی عنوان کرد و افزود: متاسفانه در برخی مواقع دسترسی به خطوط برق‌رسانی توسط مردم و مالکان اراضی مسدود شده که مانع خدمات‌رسانی صحیح ما به مردم می‌شود.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد گفت: سخت‌گیری‌های قانونی برای حریم خطوط انتقال برق، برای جلوگیری از بروز خطر است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)،‌ “ابوالفضل اسدی” در نشست هم‌اندیشی رعایت حریم قانونی خطوط فوق توزیع و انتقال برق، انتظار مردم پس از احداث شبکه‌های برق را تامین برق پایدار و بدون خاموشی عنوان کرد و افزود: متاسفانه در برخی مواقع دسترسی به خطوط برق‌رسانی توسط مردم و مالکان اراضی مسدود شده که مانع خدمات‌رسانی صحیح ما به مردم می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هدف شرکت برق منطقه‌‌ای یزد این است که با احداث شبکه‌های برق، هیچگونه مشکلی برای مردم و مجاوران به خطوط نیز پیش نیاید، تصریح کرد: کشاورزان و صاحبان اراضی بدانند که سخت‌گیری‌های قانونی، نوعی حمایت دولت برای جلوگیری از بروز خطر محسوب می‌شود.

 

 

نیروگاهیان

اسدی مهم‌ترین اصل در راستای رعایت حریم‌های قانونی را اصل پیشگیری دانست و این امر را رویکرد دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در سال جاری برشمرد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد افزود: اقدامات پیشگیرانه با استفاده از پهباد، گسترش تیم حریم‌بانی جهت بازدید و کنترل مسیر خطوط انتقال و فوق‌توزیع استان و برنامه‌ریزی در راستای تقویت این نظارت‌ها از جمله اقدامات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد بوده است.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=41722
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.