4

حفظ پایداری واحد شماره ۳ نیروگاه شازند در آستانه پیک تابستان

  • کد خبر : 28329
  • 15 تیر 1399 - 9:46
حفظ پایداری واحد شماره ۳ نیروگاه شازند در آستانه پیک تابستان
با هوشياری و اقدام به موقع کارکنان بهره‌برداری پايداری اين واحد در شرايط حساس پيك تابستان حفظ و پس از حضور کارکنان تعميرات اشكال برطرف، محدوديت اين واحد رفع و قادر به توليد حداكثر در پيک بار شبكه گرديد.

معاون تولید شرکت مدیریت تولید برق شازند گفت:‌ با واکنش سریع و اقدامات تخصصی کارکنان نیروگاه حرارتی شازند، نوسان شدید ایجاد شده در بویلر این واحد برطرف شده و مانع از خروج واحد شماره سه این نیروگاه در روزهای پیک مصرف تابستان شدند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری شرکت برق حرارتی، اکبر احمدی با بیان این مطلب افزود:‌ عصر روز گذشته به دلیل اشکال ناگهانی در مسیر اصلی خط گاز واحد شماره سه، بویلر این واحد دچار نوسان شدید گردید.

نیروگاهیان

وی ادامه داد: با هوشیاری و اقدام به موقع کارکنان بهره‌برداری پایداری این واحد در شرایط حساس پیک تابستان حفظ و پس از حضور کارکنان تعمیرات اشکال برطرف، محدودیت این واحد رفع و قادر به تولید حداکثر در پیک بار شبکه گردید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=28329

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.