7

حل مشکل قطعی برق کوچه محمدشریفی‌ها/ سرقت شبکه برق عامل خاموشی اعلام شد

  • کد خبر : 9879
  • 09 آذر 1398 - 14:55
حل مشکل قطعی برق کوچه محمدشریفی‌ها/ سرقت شبکه برق عامل خاموشی اعلام شد

مسئول روابط عمومی اداره‌ی برق استان قزوین گفت: با پیگیری‌‌ و بررسی‌های کارکنان اداره برق علت خاموشی رخ داده سرقت شبکه برق کوچه محمد شریفی‌ها بوده‌ است که اقدامات لازم برای رفع مشکل انجام شد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ چندی پیش یکی […]

مسئول روابط عمومی اداره‌ی برق استان قزوین گفت: با پیگیری‌‌ و بررسی‌های کارکنان اداره برق علت خاموشی رخ داده سرقت شبکه برق کوچه محمد شریفی‌ها بوده‌ است که اقدامات لازم برای رفع مشکل انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ چندی پیش یکی از ساکنین کوچه‌ی محمدشریفی‌ ها با پایگاه خبری صبح قزوین تماس گرفته و نسبت به قطع برق این کوچه گلایه‌ داشت.

طبق صحبت‌ این شهروند قزوینی برق کوچه مذکور حدود ۱۰روزی قطع شده و تماس و پیگیری‌ های اهالی این محله با اداره‌ ی برق، به نتیجه نرسیده‌ بود که این موضوع طی خبری منتشر شد.

پیرو این موضوع خبرنگار صبح قزوین پیگیر علل و رفع مشکل پیش آمده از اداره‌ ی برق استان قزوین شد که عزیز عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره‌ی علت قطعی برق این کوچه اظهار کرد: طبق گلایه‌ ی شهروند کوچه‌ محمدشریفی‌ های قزوین این کوچه ۱۰روز از وجود روشنایی بی‌ بهره بود.

وی افزود: با پیگیری‌‌ و بررسی‌ های کارکنان اداره برق علت خاموشی رخ داده سرقت شبکه برق کوچه محمد شریفی‌ ها بوده‌ است.

مسئول روابط عمومی اداره‌ی برق استان قزوین اذعان کرد: اداره‌ی برق در اسرع وقت و به منظور رفاه ساکنین این منطقه برق خانه‌ های مشترکین و چراغ‌ های این کوچه را در تاریخ ۵/۹/۹۸ با احداث شبکه روشنایی جدید روشن کرد.

این مقام مسئول در پایان ابراز کرد: شهروندان قزوینی می‌ توانند در صورت مشاهده‌ ی مشکلات برق استان با سامانه‌ ی ۲۴ساعته‌ی ۱۲۱ تماس بگیرند تا کارکنان اداره‌ ی برق، در اسرع وقت برای انجام وظیفه در محل حاضر شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=9879

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.