4

حمایت توانیر از شرکت‌های توانمند خصوصی برای جایگزینی کولرهای گازی راندمان بالا بجای کولرهای فرسوده

  • کد خبر : 73866
  • 06 فروردین 1401 - 16:44
حمایت توانیر از شرکت‌های توانمند خصوصی برای جایگزینی کولرهای گازی راندمان بالا بجای کولرهای فرسوده
در راستاي فراخوان‌هاي پيشين، شركت توانير به منظور حمايت از بخش خصوصي و غيردولتي، فراخوان شناسايي مجموعه‌هاي توانمند در زمينه تامين و جايگزيني كولرهاي گازي راندمان بالا با كولرهاي گازي فرسوده را در سامانه تداركات الكترونيكي دولت –بخش مناقصه منتشر كرد.

شرکت توانیر در راستای حمایت از بخش خصوصی، فراخوان شناسایی مجموعه‌های توانمند در زمینه تامین و جایگزینی کولرهای گازی راندمان بالا با کولرهای گازی فرسوده منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در راستای فراخوان‌های پیشین، شرکت توانیر به منظور حمایت از بخش خصوصی و غیردولتی، فراخوان شناسایی مجموعه‌های توانمند در زمینه تامین و جایگزینی کولرهای گازی راندمان بالا با کولرهای گازی فرسوده را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت –بخش مناقصه منتشر کرد.

بر این اساس شرکت توانیر در نظر دارد پس از ارزیابی کیفی اسناد شرکت‌های توانمند و واجد شرایط، مناقصه عمومی تامین ۵۰ هزار کولرگزاری راندمان بالا و جایگزینی آنها با کولرهای گازی فرسوده را برگزار کند.

 

 

نیروگاهیان

این فراخوان  از ۲۵ اسفند سال ۱۴۰۰  در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت –بخش مناقصه منتشر شده است و شرکت‌های علاقه‌مند و واجد شرایط می‌توانند تا ۲۴ فروردین ماه جاری اسناد مرتبط را از سامانه مذکور به آدرس https://etend.setadiran.ir دریافت کنند.

تمامی مراحل برگزاری فراخوان ارزیابی کیفی از دریافت و تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا ارسال دعوتنامه جهت سایر مراحل مناقصه، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) انجام خواهد شد.

طرح «جایگزینی یک میلیون کولرگازی فرسوده با کولرهای گازی راندمان بالا» بر اساس مجوز شورای اقتصاد و در راستای استفاده از ظرفیت‌های ماده «۱۲» قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور انجام می‌شود.

در این طرح کولرهای گازی فرسوده مشترکان در مناطق جنوبی کشور با انواع بهینه و کارا جایگزین خواهد شد و فقط یک سوم هزینه آن به صورت اقساطی از مشترک دریافت و باقی مانده هزینه اجرای طرح از محل صرفه‌جویی سوخت حاصله و منابع داخلی صنعت برق به سرمایه گذار پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=73866
  • نویسنده : روح‌الله حمیدیان
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.