2

حمله پهپادی تروریستها به یک نیروگاه برق در سوریه

  • کد خبر : 17970
  • 27 بهمن 1398 - 10:10
حمله پهپادی تروریستها به یک نیروگاه برق در سوریه

گزارش های رسانه ای از حمله پهپادی عناصر تروریست به یک نیروگاه برق در حومه حماه خبر دادند.   بیشتر بخوانید نخستین نشست کمیته مشترک برق ایران و سوریه آغاز شد طرح اسرائیلی برای احداث یک شبکه برق در کرانه باختری برای اولین بار واگذاری ساخت نیروگاه ۵۴۰ مگاواتی لاذقیه سوریه به بخش خصوصی ایران […]

گزارش های رسانه ای از حمله پهپادی عناصر تروریست به یک نیروگاه برق در حومه حماه خبر دادند.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که عناصر تروریست با استفاده از یک پهپاد، یک نیروگاه برق را در حومه شمالی حماه سوریه هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، در جریان حمله تروریستی مذکور، نیروگاه برق «محرده» واقع در حومه شمالی حماه با تعدادی بمب هدف قرار گرفت.

حمله صورت گرفته علیه این نیروگاه برق تنها دربرگیرنده خسارات مادی بوده است. از آغاز ماه کنونی میلادی، نیروگاه گازی الریان و پالایشگاه حمص و چند نیروگاه دیگر در معرض حملات تروریستی قرار گرفته است.

عمده این حملات با استفاده از پهپاد از سوی عناصر تروریست صورت گرفته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17970

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.