3

حکم جدید متولی زاده برای رخشانی مهر

  • کد خبر : 14588
  • 25 دی 1398 - 15:31
حکم جدید متولی زاده برای رخشانی مهر

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل توانیر، غلامعلی رخشانی‌مهر به عنوان مسئول اجرای تامین زیرساخت و توسعه حمل و نقل برقی منصوب شد.   بیشتر بخوانید وعده وزارت نیرو مبنی بر تامین ایستگاه‌های شارژ موتور برقی عزم توانیر برای برقی کردن وسایل نقلیه عمومی رونمایی از کالسکه برقی   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان […]

با صدور حکمی از سوی مدیرعامل توانیر، غلامعلی رخشانی‌مهر به عنوان مسئول اجرای تامین زیرساخت و توسعه حمل و نقل برقی منصوب شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش برق نیوز، بر اساس این حکم، مسئولیت اجرای طرح تامین زیرساخت‌ها و توسعه حمل و نقل برقی با اولویت موتورسیکلت‌های برقی به غلامعلی رخشانی‌مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر محول شده است.

محمدحسن متولی‌زاده مدیرعامل توانیر در این حکم خطاب به رخشانی‌مهر تاکید کرده است: «به‌منظور کمک به کاهش آلودگی هوا در کلان‌شهرها، وزارت نیرو توسعه حمل و نقل برقی با اولویت موتورسیکلت‌های برقی را در برنامه‌های خود قرار داده است. با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت برنامه‌ریزی و پیگیری اجرای سیاست‌های وزارت نیرو، مسئولیت اجرای طرح تامین زیرساخت‌ها و توسعه حمل و نقل برقی با اولویت موتورسیکلت‌های برقی به جنابعالی محول می‌گردد.»

بر پایه این گزارش، این اقدام جدی‌ترین ورود صنعت برق و توانیر به موضوع تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای خودرو‌ها و به ویژه موتورسیکلت‌های برقی است.

پیش از این رضا اردکانیان، وزیر نیرو از تصمیم این وزارتخانه برای کمک به حل معضل آلودگی هوای کلانشهر‌ها خبر داده بود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14588

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.