2

خاموشی ۱۲۰ روستای سیل زده

  • کد خبر : 14204
  • 22 دی 1398 - 21:04
خاموشی ۱۲۰ روستای سیل زده

سخنگوی صنعت برق: برق ۱۲۰ روستای سیل زده در سیستان و بلوچستان به علت نبود مسیر دسترسی، قطع است.   بیشتر بخوانید پتانسیل تولید برق از حرارت اتلافی صنایع مختلف بررسی شد آبخیزداری راهکار موثر برای کنترل سیلاب در لرستان وزیر نیرو در گفت‌وگو با تسنیم: ‌امسال توجه جدی‌تری ‌برای ‌مهار سیلاب‌ها داریم/ تجهیزات ‌نیروگاه […]

سخنگوی صنعت برق: برق ۱۲۰ روستای سیل زده در سیستان و بلوچستان به علت نبود مسیر دسترسی، قطع است.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،سخنگوی صنعت برق با اشاره به اینکه این روستا‌ها به طور عمده در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان قرار دارند گفت: با بازگشایی مسیر‌های دسترسی‏, متخصصان صنعت برق در منطقه حاضر می‌شوند و مشکل برق را برطرف خواهند کرد.
آقای مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه خاموشی‌های جزئی در مناطق سیل زده در حال رفع است گفت: هم اکنون در مناطقی از هرمزگان و کرمان، خاموشی‌های محدودی وجود دارد که در حال رفع آن‌ها هستیم.
وی با اشاره به آمادگی استان‌های معین برای رفع مشکل برق و کمک به استان‌های سیل زده ادامه داد: روند رفع مشکلات به گونه‌ای بوده که از دو روز گذشته تاکنون، یک سوم از خاموشی‌ها رفع شده است.
رجبی مشهدی افزود: با بازسازی پل‌ها و مسیر‌های تخریب شده، تجهیزات لازم به مناطق سیل زده که دچار خاموشی شده اند ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14204

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.