4

خاموشی در کمین استان کرمانشاه است

  • کد خبر : 26030
  • 10 خرداد 1399 - 9:51
خاموشی در کمین استان کرمانشاه است
مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نسبت به مصرف بی‌رویه برق هشدار داد و گفت: اگر مردم در مصرف برق صرفه‌جویی نکنند، تابستان امسال خاموشی خواهیم داشت.

مصرف برق در روز‌های گذشته به صورت فزاینده‌ای بالا رفته است و مسئولان میگویند اگر این پیک مصرف همچنان بالا باشد خاموشی در کمین استان است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرآتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نسبت به مصرف بی‌رویه برق هشدار داد و گفت: اگر مردم در مصرف برق صرفه‌جویی نکنند، تابستان امسال خاموشی خواهیم داشت.

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تاکید کرد: مطمئنا همکاری و هم افزایی مشترکان و بهره برداران خانگی، کشاورزی و صنایع در مصرف بهینه و منطقی برق به ویژه در ساعات پیک مصرف، بین ساعات ۱۳ تا ۱۷ می‌تواند از بروز خاموشی‌ها جلوگیری کند.

مرآتی گفت: براساس دستورالعمل وزارتخانه، کاهش تعرفه مناطق گرمسیری در شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب اعمال خواهد شد و به دنبال گرفتن اعمال این تعرفه برای شهرستان ثلاث باباجانی هم هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=26030

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.