3

خدمات حضوری به مشترکان شرکت برق کردستان ارایه نمی‌شود

  • کد خبر : 35313
  • 16 آبان 1399 - 10:39
خدمات حضوری به مشترکان شرکت برق کردستان ارایه نمی‌شود
مشترکان باید در سایت این شرکت و در قسمت ذکر شده با توجه به درخواست خدمت مورد نظر، مدارک مربوطه را الصاق کنند چون در پایان کار، کد رهگیری نیز به صورت پیامک برای مشترک ارسال می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: از ابتدای ماه آینده (آذر) تمام خدمات این شرکت به مشترکان به صورت غیرحضوری و الکترونیکی است و هیچ خدمتی حضوری ارایه نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ایرنا،هیوا لهونیان روز جمعه  اظهار داشت: از اول آذر خدمات قابل ارائه شرکت برق به مشترکان از طریق اپلیکیشن «برق من» قابل دریافت است و هیچگونه مراجعه حضوری پذیرفته نمی‌شود.

وی با بیان اینکه این کار با هدف کاهش تردد مردم و مقابله با شیوع کرونا انجام شده است، اضافه کرد: مشترکان می‌توانند با دریافت این اپلیکیشن از نرم افزار کافه بازار و ثبت شناسه قبض ۱۳ رقمی انشعاب خود بصورت غیرحضوری خدمات دریافت کنند.

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۵۳ خدمت این شرکت به صورت غیرحضوری به مشترکان ارائه می‌شود که تا پایان امسال تعداد این خدمات بیشتر خواهد شد.

لهونیان افزود: مشترکان می‌توانند در سایت این شرکت نیز به بخش میز خدمات الکترونیک مراجعه و از خدماتی مانند درخواست انشعاب، صدور قبض المثنی، مشاهده سوابق مصرفی و پرداخت، تسویه‌حساب، درخواست آزمایش کنتور، درخواست رفع ولتاژ برق، تغییرنام و جابجایی کنتور بهره‌مند شوند.

وی تاکید کرد: مشترکان باید در سایت این شرکت و در قسمت ذکر شده با توجه به درخواست خدمت مورد نظر، مدارک مربوطه را الصاق کنند چون در پایان کار، کد رهگیری نیز به صورت پیامک برای مشترک ارسال می‌شود.

در حال حاضر ۶۷۲ هزار مشترک برق در کردستان از خدمات این شرکت برخوردار بوده و ضریب نفوذ برق در شهرها ۱۰۰ درصد بوده و تمام روستاهای بالای ۱۰ خانوار جمعیت به شبکه سراسری برق متصل هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=35313
  • ارسال توسط :
  • منبع : خبرگزاری جمهوری اسلامی

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.