5
با حضور معاون وزیر نیرو بررسی شد

خدمت‌رسانی صنعت آب و برق به زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر

  • کد خبر : 113139
  • 24 شهریور 1402 - 22:30
خدمت‌رسانی صنعت آب و برق به زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر
در این جلسه که با حضور آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر و سیدعلایی معاون این شرکت در شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برگزار شد، گزارشی از وضعیت آب و برق در استان و پیش‌بینی‌های لازم جهت استقبال از زایران رضوی در دهه پایانی ماه صفر ارایه شد.

شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان خراسان رضوی با حضور احمد حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، در این جلسه که با حضور آرش کردی مدیرعامل شرکت توانیر و سیدعلایی معاون این شرکت در شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی برگزار شد، گزارشی از وضعیت آب و برق در استان و پیش‌بینی‌های لازم جهت استقبال از زایران رضوی در دهه پایانی ماه صفر ارایه شد.

کردی در این نشست گزارشی از وضعیت مصرف برق کشور در تابستان امسال ارائه کرد و گفت: تمام چاه‌های کشاورزی کشور رویت‌پذیر شده و تا چندماه آینده کنترل‌پذیر هم خواهند شد.

 

 

نیروگاهیان

همچنین احمد دکتر حیدری معاون وزیر نیرو ضمن تقدیر از فعالیت همه مدیران صنعت آب و برق کشور به خصوص در استان خراسان رضوی که مسئولیت مهمی در پذیرایی و استقبال از زایران حضرت رضا علیه السلام دارند، گفت: خدمت به زائران حضرت رضا (ع) توفیقی است که شامل حال هرکسی نمی‌شود، بنابراین همه مدیران باید در استان آماده باشند و تدابیر ویژه و بازدیدهای میدانی برای نیازهای پیش روی مواکب حتما پیش‌بینی شود و بازرسی روزانه جهت بررسی وضعیت ایمنی زایران صورت پذیرد.

در پایان این نشست نیز هم تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی و آبفای مشهد با حضور معاون وزیر نیرو بین شرکت‌های آب منطقه‌ای و آبفای مشهدمبادله شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=113139
  • نویسنده : مریم حاج‌نوروز نظری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.