3
در ادامه روند تعمیرات واحدها انجام شد؛

خروج واحد شماره یک بخار نیروگاه شهید رجایی از مدار تولید

  • کد خبر : 100170
  • 14 فروردین 1402 - 10:31
خروج واحد شماره یک بخار نیروگاه شهید رجایی از مدار تولید
حبیب شریفی، مدیر نیروگاه بخار با اشاره به تعمیرات واحد شماره یک بخاری برای کسب آمادگی تولید برق در تابستان امسال گفت: طبق برنامه زمانبندی پیش بینی شده، واحد شماره یک بخار نیروگاه در ادامه فعالیت های تعمیرات واحدهای سیزده گانه از مدار تولید خارج شد تا تحت تعمیرات بازدید دوره ای قرار گیرد.

واحد شماره یک بخار نیروگاه شهید رجایی به ظرفیت ۲۵۰ مگاوات برای انجام تعمیرات بازدید دوره ای از شبکه سراسری تولیدبرق، خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، حبیب شریفی، مدیر نیروگاه بخار با اشاره به تعمیرات واحد شماره یک بخاری برای کسب آمادگی تولید برق در تابستان امسال گفت: طبق برنامه زمانبندی پیش بینی شده، واحد شماره یک بخار نیروگاه در ادامه فعالیت های تعمیرات واحدهای سیزده گانه از مدار تولید خارج شد تا تحت تعمیرات بازدید دوره ای قرار گیرد.

شریفی تصریح کرد: در این دوره از برنامه های تعمیراتی، بازدید از فن ها و الکتروموتور های ۶/۶کیلو ولت، بازدید لوله های فشار بالا، تست نشتی لوله های فاینال رهیت و بازدید از بسکت های ایر هیتر و…، بخشی از اقداماتی است که از سوی متخصصان امور تعمیرات مکانیک نیروگاه به انجام می رسد.

وی در ادامه بیان کرد: در حوزه الکتریک و ابزاردقیق هم متخصصان تعمیرات نیروگاه، بازدید و سرویس بریکرهای ۴۰۰ ولت، بازدید و سرویس ژنراتور سیستم تحریک، تست رله های حفاظتی، تست و تنظیم ترانسمیترهای دبی، بازدید و کالیبراسیون آنالایزرهای جدید، همچنین تست و تنظیم ترانس های سیستم اطفای حریق و انجام تست های مربوطه را برروی انواع تجهیزات الکتریکی و ابزاردقیقی انجام خواهند داد.

 

 

نیروگاهیان

گفتنی است، تعمیرات بازدید دوره ای واحد شماره یک بخاری، به مدت ۳۰ روز و از سوی کارکنان تعمیرات این نیروگاه به منظور افزایش آمادگی واحدهای سیزده گانه به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=100170
  • نویسنده : سید محمد احمدی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.