4

خرید تضمینی برق تولیدی حوزه انرژی خورشیدی

  • کد خبر : 7160
  • 23 شهریور 1398 - 8:11
خرید تضمینی برق تولیدی حوزه انرژی خورشیدی

خرید تضمینی برق تولیدی حوزه انرژی خورشیدی خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، تاکید کرد: این شرکت برق تولیدی حوزه انرژی خورشیدی را از سرمایه‌گذاران به صورت تضمینی خریداری می کند. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری مهر، فریدون خودنیا شامگاه جمعه در گفت و گو با رسانه ها در سخنانی، اظهار […]

خرید تضمینی برق تولیدی حوزه انرژی خورشیدی

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، تاکید کرد: این شرکت برق تولیدی حوزه انرژی خورشیدی را از سرمایه‌گذاران به صورت تضمینی خریداری می کند.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری مهر، فریدون خودنیا شامگاه جمعه در گفت و گو با رسانه ها در سخنانی، اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان لرستان آمادگی همکاری با سرمایه گذاران حوزه تولید انرژی خورشیدی را دارد، اظهار داشت: در این راستا این شرکت قرار داد ۲۰ ساله تضمینی برای خرید برق از آنها را منعقد می کند.
وی، گفت: هر دو ماه یک بار نیز صورت حساب به صورت نقدی از سوی شرکت توزیع برق استان به این افراد پرداخت می شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان، افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی که لرستان دارد سرمایه گذاری در این حوزه مطلوب خواهد بود و این امر نیز زمینه ساز ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری می تواند باشد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7160

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.