5

خسارات نوسانات برق به مشترکان شهر خنجین

  • کد خبر : 8760
  • 01 آبان 1398 - 16:13
خسارات نوسانات برق به مشترکان شهر خنجین

خسارات نوسانات برق به مشترکان شهر خنجین نوسانات برق در روز‌های گذشته خساراتی به مشترکان شهر خنجین فراهان وارد کرد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان ، حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: متاسفانه در روز‌های گذشته نوسانات برق […]

خسارات نوسانات برق به مشترکان شهر خنجین

نوسانات برق در روز‌های گذشته خساراتی به مشترکان شهر خنجین فراهان وارد کرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان ، حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: متاسفانه در روز‌های گذشته نوسانات برق خساراتی به مردم شهر خنجین شهرستان فراهان وارد کرده که جبران آسیب دیدگی وسایل برقی بر اثر نوسانات برق در شهر خنجین از مطالبات مردم شهر خنجین است وباید در اسرع وقت نسبت به جبران این خسارات اقدام شود.

حسینی با اشاره به شبکه توزیع برق افزود: همچنین باید مشکلات برق رسانی در ۳ شهرستان تفرش، آشتیان و فراهان بررسی شود و باید دقت کنیم که شبکه‌های توزیع برق در بارندگی‌ها دچار خسارت نشود و نسبت به تیر‌های برقی که بر اثر سیلاب در خطر قرار گرفته است اقدام فوری انجام شود.

او با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه برق رسانی افتاده است اضافه کرد: امروز باید به دنبال رفع مشکلات و ایجاد اشتغال باشیم و سازمان‌های خدمات رسان برای روستا‌ها باید برنامه جامع داشته باشند تا نمود مناسبی داشته باشد و اثرات اقتصادی داشته باشد باید به دنبال رضایتمندی مردم باشیم.

خزایی پور سرپرست فرمانداری شهرستان فراهان هم گفت: دغدغه‌های مهم دهیاران شهرستان در رابطه با پروژه‌های عمرانی است که جابجایی تیر‌های برق از مهمترین خواسته‌های روستاییان بوده و مشارکت دهیاری‌ها را در کنار شرکت توزیع برق در این رابطه خواهیم بود.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=8760

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.