3
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خبر داد:

خسارت ۱۷ میلیارد ریالی سیلاب به تأسیسات آبرسانی شهرستان سیریک/ راه‌های دسترسی به محل حادثه خط انتقال آب مسدود است

  • کد خبر : 67819
  • 14 دی 1400 - 19:41
خسارت ۱۷ میلیارد ریالی سیلاب به تأسیسات آبرسانی شهرستان سیریک/ راه‌های دسترسی به محل حادثه خط انتقال آب مسدود است
با تعمیرات اساسی دو واحد آب‌شیرین‌کن در یک ماه گذشته، تولید و توزیع آب شهر سیریک پایدار شده و با راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن زیارت و خط انتقال جدید از دشت‌های میناب، مشکل نوبت‌بندی آب این شهرستان مرتفع می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان از وارد آمدن خسارت ۱۷ میلیارد ریالی به تاسیسات آبرسانی سیریک در پی بارش روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “امین قصمی” با بیان اینکه منابع اصلی تولید شهرستان سیریک از دشت راونگ میناب است، افزود: در پی بارش‌های شدید در این منطقه، متأسفانه راه‌های دسترسی به محل خط انتقال ۴۰۰ میلی‌متری که دچار حادثه و خسارت شده مسدود است که در تلاش هستیم با بازگشایی معبر، اکیپ تعمیرات در محل حضور یافته و در کمترین زمان ممکن نسبت به تعمیرات اقدام نمایند.
وی خاطرنشان کرد: آب شهر سیریک نیز از شیرین‌سازی آب دریا تأمین می‌شود که با سرازیر شدن آب رودخانه‌های مجاور این شهر و گل آلود شدن آب دریا، تولید متوقف شده اما آبرسانی در جریان است.

 

نیروگاهیان

به گفته مدیرعامل آبفای هرمزگان، مشترکان شهر سیریک دارای مخازن ذخیره مناسب هستند که با کمترین مشکل تا زمان آرامش دریا، آبرسانی انجام می‌شود.
قصمی با اشاره به خسارت ۱۷ میلیارد ریالی بارندگی به تأسیسات آبرسانی شهرستان سیریک، عمده این خسارت‌ها را در بخش منابع تولید و خطوط انتقال عنوان کرد.
لازم به ذکر است، با تعمیرات اساسی دو واحد آب‌شیرین‌کن در یک ماه گذشته، تولید و توزیع آب شهر سیریک پایدار شده و با راه‌اندازی آب‌شیرین‌کن زیارت و خط انتقال جدید از دشت‌های میناب، مشکل نوبت‌بندی آب این شهرستان مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=67819
  • نویسنده : زهرا بیگلری
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.