3

خسارت ۴ میلیارد ریالی برف به تاسیسات برق شهرستان های رامسر و تنکابن

  • کد خبر : 17749
  • 24 بهمن 1398 - 11:12
خسارت ۴ میلیارد ریالی برف به تاسیسات برق شهرستان های رامسر و تنکابن

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: بارش شدید برف در روزهای اخیر در منطقه غرب استان مازندران به خصوص در شهرهای تنکابن و رامسر، سقوط پایه و سیم پارگی را به دنبال داشت.   بیشتر بخوانید آماده باش ستاد بحران توزیع برق غرب مازندران برای رویارویی با برف و طوفان دریافت گواهینامه بهداشت […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران گفت: بارش شدید برف در روزهای اخیر در منطقه غرب استان مازندران به خصوص در شهرهای تنکابن و رامسر، سقوط پایه و سیم پارگی را به دنبال داشت.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، مهندس کیوان فرح زاد با اعلام این خبر گفت: در شهرستان رامسر سه فیدر فشارمتوسط، ۱۴۰ ایستگاه توزیع و ۳۸۰ مشترک پراکنده در ۶۰ روستا دچار آسیب دیدگی شدند.
وی افزود: در شهرستان تنکابن نیز چهار فیدر متوسط، ۳۰۰ ایستگاه توزیع برق و ۷۰۰ مشترک پراکنده در ۲۱۵ روستا دچار آسیب شدند که با تلاش همکاران در قالب ۴ اکیپ عملیاتی و ۴ اکیپ پشتیبانی مشتمل بر ۱۰۵ نفر در شرایط برفی حاکم تا پایان روز سه شنبه ۲۲ بهمن نسبت به رفع معایب و برقراری جریان در شبکه های آسیب دیده و برق دار کردن مشترکین اقدام شد.
فرح زاد میزان خسارات وارده به شبکه های موجود در بحران برف اخیر را بیش از ۴ میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=17749

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.