3

خطا در خطوط فوق توزیع برق جیرفت – اسفندقه عامل قطعی برق جیرفت

  • کد خبر : 27119
  • 26 خرداد 1399 - 18:09
خطا در خطوط فوق توزیع برق جیرفت – اسفندقه عامل قطعی برق جیرفت
مدیر برق شهرستان جیرفت افزود: زمان برطرف شدن این مشکل بستگی به میزان خسارت وارده به پست فوق توزیع برق در این منطقه دارد و دلیل بروز این مشکل در دست بررسی است.

عباس انجم شعاع گفت: خطوط فوق توزیع برق جیرفت- اسفندقه دچار خطا و مشکل شده بنابراین برخی نقاط جیرفت تحت تاثیر این اتفاق با خاموشی روبرو هستند و برق منطقه ای جیرفت در حال پیگیری رفع این مشکل می باشد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب،«عباس انجم شعاع» در خصوص قطعی برق در برخی نقاط شهرستان جیرفت، گفت: خطوط فوق توزیع برق جیرفت – اسفندقه دچار خطا و مشکل شده بنابراین برخی نقاط جیرفت تحت تاثیر این اتفاق با خاموشی روبرو هستند و برق منطقه ای جیرفت در حال پیگیری رفع این مشکل می باشد.

مدیر برق شهرستان جیرفت افزود: زمان برطرف شدن این مشکل بستگی به میزان خسارت وارده به پست فوق توزیع برق در این منطقه دارد و دلیل بروز این مشکل در دست بررسی است.

وی اظهار کرد: بیشترین مناطق تحت تاثیر این مشکل، کهوروئیه و کلرود هستند البته مناطق دیگری نیز تحت تاثیر قرار گرفت که خوشبختانه با توجه به این که مشکل زیادی نداشتند، برق مشترکین وصل شد.

نیروگاهیان

انجم شعاع ابراز کرد: از آنجایی که رفع اتصال خطوط فوق توزیع برق زمانبر است برای این که مشترکین یک منطقه مجبور نباشند برای ساعاتی طولانی خاموشی و قطع برق را تحمل کنند بنابراین مناطق تحت تاثیر تقسیم بندی شده و هر منطقه به مدت یک ساعت با قطع برق مواجه است.

مدیر برق شهرستان جیرفت در پاسخ سوال خبرنگار ما مبنی بر گلایه مندی اهالی خیابان خرمشهر و بولوار جماران در خصوص قطع مکرر برق که تقریبا هر روز در ساعات ظهر رخ می دهد، بیان کرد: در هیچ کجا از سطح شهر خاموشی با برنامه ریزی قبل نداریم و هرگاه نیاز به خاموشی منطقه و یا محله ای باشد از قبل تاریخ و مدت زمان خاموشی به اطلاع مشترکین رسانده می شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه در یک ماه اخیر با افزایش مصرف بالای برق روبرو هستیم و همان طور که می دانید افزایش مصرف به شبکه های توزیع برق خسارت وارد می کند بنابراین همکاران ما پس از اطلاع از خاموشی در هر نقطه بلافاصله در محل حاضر شده و نسبت به رفع آن اقدام می کنند.

انجم شعاع در خاتمه عنوان کرد: دلیل قطع برق در این مناطق، افزایش بار مصرف است که در پی آن فیوض ها سوخته و مشکلات دیگری نیز به وجود می آید بنابراین می طلبد مشترکین مصرف بهینه داشته باشند و از وسایل برقی پر مصرف در اوج پیک مصرف خودداری کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=27119

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.