3

خط فوق توزیع شیخ بهایی پایتخت برق‌دار شد

  • کد خبر : 33432
  • 15 مهر 1399 - 13:32
خط فوق توزیع شیخ بهایی پایتخت برق‌دار شد
اجراي اين پروژه مهم، با اعتباري بالغ بر 10 ميليارد ريال انجام پذيرفت.

خط ۶۳ کیلوولت شیخ بهایی به‌منظور تأمین برق مطمئن مشترکان محدوده خیابان ستارخان (برق آلستوم تهران) و با استفاده صد درصدی از تجهیزات ساخت داخل، از طریق پست گازی (GIS) شهیدفیروزی برق‌دار شد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “امیرسعید بردبار” مجری طرح خطوط فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای تهران با اشاره به اینکه اجرای این پروژه مهم، با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال انجام پذیرفت، افزود: طی این پروژه خطوط ۶۳ کیلوولت شیخ‌بهایی و سردار جنگل از پست ۲۳۰٫۶۳ کیلوولت فیروزی قدیم، قطع و با احداث حدود ۱۵۰ متر کابل چهار مداره در محدوده پست شهید فیروزی گازی (GIS) به پست مذکور متصل شد.

نیروگاهیان

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه، تغذیه دومدار ۶۳ کیلوولت شیخ بهایی و سردارجنگل از پست قدیمی شهید فیروزی قطع و به پست تازه احداث فیروزی گازی متصل شد، اظهار کرد: این امر در افزایش قابلیت اطمینان تغذیه ۶۳ کیلوولت پست‌­های شیخ‌بهایی و سردارجنگل و همچنین تعدیل بار پست ۲۳۰٫۶۳ کیلوولت فیروزی که پستی قدیمی و فرسوده است، تأثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=33432

مطالب پیشنهادی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.