4

خط ۶۳ کیلوولت کابلی مسکن مهر آستارا امسال به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 36915
  • 08 آذر 1399 - 11:25
خط ۶۳ کیلوولت کابلی مسکن مهر آستارا امسال به بهره برداری می رسد
«محبت بيژن» گفت: پروژه خط 63 كيلوولت دومداره كابلي تغذيه پست 63.20كيلوولت آستارا با هدف افزايش قابليت اطمينان شبكه فوق توزيع نيروي برق شهرستان آستارا و ايجاد ظرفيت هاي لازم جهت تامين برق مطمئن مشتركين موجود و متقاضيان آتي انشعابات برق در سال جاري به بهره برداري مي رسد.

مجری طرح خطوط معاونت طرح وتوسعه شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان از به بهره برداری رسیدن پروژه خط ۶۳ کیلوولت دومداره کابلی تغذیه پست ۶۳٫۲۰ کیلوولت آستارا خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری توانیر و روابط عمومی شرکت برق منطقه ای گیلان، «محبت بیژن»  در این خصوص گفت: پروژه خط ۶۳ کیلوولت دومداره کابلی تغذیه پست ۶۳٫۲۰کیلوولت آستارا با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع نیروی برق شهرستان آستارا و ایجاد ظرفیت های لازم جهت تامین برق مطمئن مشترکین موجود و متقاضیان آتی انشعابات برق (بر اساس مطالعات رشد بار) در سال جاری به بهره برداری می رسد.
مجری طرح خطوط معاونت طرح و توسعه شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: عملیات اجرایی این پروژه به طول تقریبی ۹ کیلومتر خط کابلی دومداره (۱۸ کیلومترمدار)، از اواخر دی ماه سال ۹۸ آغاز شده و علیرغم کلیه مشکلات و محدودیت های ایجاد شده، با پیشرفت فیزیکی ۸۴ درصد در دست اجرا می باشد. به طوری که تاکنون عملیات حفاری ۸ کیلومتر کانال و کابل کشی حدود ۷٫۵ کیلومتر از مسیر پروژه انجام شده است.
وی افزود: ستادهای استانی و ادارات شهرستانی کلیه دستگاه ها، ادارات و شرکت های دخیل در اجرای پروژه از قبیل؛ توزیع نیروی برق، گاز، مخابرات، راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب منطقه ای، آب و فاضلاب، فرمانداری، شهرداری، پلیس راهور و پلیس راه با تسریع در صدور مجوزات مورد نیاز، پاسخ به استعلامها و …، همکاری و تعامل مثبت و سازنده ای با شرکت برق منطقه ای گیلان در اجرای این پروژه داشتند.

بیژن در خصوص مشکلات اجرای پروژه گفت: وجود تأسیسات زیرزمینی متعدد خدمات شهری در حاشیه جاده های بین شهری و همچنین داخل محدوده راه های درون شهری و دقیق نبودن نقشه های موقعیت تأسیسات یاد شده از جمله مهمترین مشکلات در اجرای این پروژه می باشد که به منظور جلوگیری از بروز آسیب به تأسیسات در حال بهره برداری و به تبع آن پیشگیری از اختلال در خدمات رسانی به مردم شریف شهرستان آستارا، در نقاط زیادی از مسیر پروژه، حفاری به صورت دستی انجام شده که این امر منجر به کندی فرایند اجرای کار و تبعات مرتبط با آن شده است.

مجری طرح خطوط معاونت طرح وتوسعه شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان ضمن عذرخواهی از شهروندان محترم شهرستان آستارا به خاطر محدودیت های ترافیکی ایجاد شده گفت: با تکمیل و بهر برداری از پروژه خط ۶۳ کیلوولت دومداره کابلی تغذیه پست ۶۳٫۲۰کیلوولت آستارا ، این پروژه سهم بسزایی در رشد و شکوفایی هر چه بیشتر منطقه و تأمین رفاه مردم شریف و صبور شهرستان آستارا خواهد داشت.
گفتنی است این طرح با اعتباری درحدود ۵۳۰ میلیارد ریال به اجرا در آمده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=36915
  • نویسنده : موسوی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری توانیر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.