2

خودراه اندازی واحد یک نیروگاه شهید عباسپور

  • کد خبر : 14043
  • 22 دی 1398 - 8:50
خودراه اندازی واحد یک نیروگاه شهید عباسپور

مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور، از اجرای موفقیت آمیزعملیات خود راه اندازی واحد یک نیروگاه اول سد شهید عباسپور خبر داد.   بیشتر بخوانید اتصال واحد اول نیروگاه شهید عباسپور به شبکه سراسری دیدگاه یک مدیر نیروگاهی درباره روند صنعت نیروگاهی ایران از دهه ۴۰ تاکنون اتمام تعمیرات سالیانه نیروگاه شهید عباسپور   نیروگاهیانبه […]

مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور، از اجرای موفقیت آمیزعملیات خود راه اندازی واحد یک نیروگاه اول سد شهید عباسپور خبر داد.

 

 

نیروگاهیانبه گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، نصرالله طاهری، از ارکان مهم اجرای این عملیات فنی، به حفظ آمادگی و اطمینان ازعملکرد واحد های خود راه انداز نیروگاه در صورت بروز خاموشی در سطح شبکه برق و بازیابی توان تولید و انتقال آن به سایر نیروگاه ها اشاره کرد.

وی افزود: حفظ پایداری و تداوم تامین برق شبکه سراسری، ضروری ترین مسئولیت دستگاه های مرتبط با حوزه برق می باشد که این امر موجب شده تا هرسال با انجام تست های مختلف فنی آمادگی واحد های تولید و انتقال برق در سطوح مختلف مورد آزمون قرار بگیرد.

طاهری ادامه داد: انجام تست خود راه انداز واحد های نیروگاهی طی دو سال اخیر از مبدا سد و نیروگاه شهید عباسپور به مقصد مورد نظر مرکز کنترل شبکه برق کشور با هماهنگی و همکاری سازمان آب و برق خوزستان با موفقیت انجام شده است.

مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور، با اشاره به این که تست خود راه انداز نیروگاه، دی ماه سال جاری با حضور نمایندگان دیسپاچینگ ملی، دیسپاچینگ جنوب غرب و سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد، تصریح کرد: این آزمون با کیفیت و ایمنی بسیار بالا ازخط شهید عباسپور به اهواز از طریق واحد شماره یک نیروگاه اول این شرکت عملیاتی و اجرا شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=14043

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.