3

خودروی هیبریدی تغذیه‌شونده ثبت اختراع شد/ ثبت ۳ اختراع در ۲ ماه

  • کد خبر : 18033
  • 27 بهمن 1398 - 16:05
خودروی هیبریدی تغذیه‌شونده ثبت اختراع شد/ ثبت ۳ اختراع در ۲ ماه

سومین اختراع عضو هیئت‌علمی گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد در مرکز مالکیت‌های معنوی کشور به ثبت ملی رسید.   بیشتر بخوانید ثبت اختراع سنسورهای حرکتی در کمک به تشخیص و درمان اختلالات ثبت ۲ اختراع توسط عضو هیأت علمی واحد خرم آباد ثبت اختراع یکی از کارشناسان نیروگاه نکا در مرکز ملی ثبت […]

سومین اختراع عضو هیئت‌علمی گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد در مرکز مالکیت‌های معنوی کشور به ثبت ملی رسید.

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا از خرم‌آباد، هاجر باقری طولابی عضو هیئت‌علمی گروه برق دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان پس از ثبت دو اختراع اتوی گازی و سشوار ایزوله از برق، موفق به ثبت سومین اختراع خود با عنوان «خودروی هیبریدی تغذیه‌شونده» با تغذیه از سه انرژی آب، باد و خورشید به شماره ثبت ۱۰۰۱۲۲ از مرکز مالکیت‌های معنوی کشور شد تا با ثبت سه اختراع ملی در بازه زمانی دو ماهه (آبان و دی) رکورددار زمان و تعداد ثبت اختراع در میان اعضای هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۸ باشد.

ایده ترکیب همراه با افزایش چگالی انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر برای تغذیه خودروها به جای سوخت‌های فسیلی و حتی برق شهری به‌منظور کاهش آلایندگی محیط‌زیست مهم‌ترین ویژگی ساخت این خودروی هیبریدی است.

ثبت این سه اختراع با همکاری و مشارکت علی عباسی‌زاده فارغ‌التحصیل رشته مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد بوده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=18033

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.