4

خودکنترلی ، باعث بهبود بهره وری می شود /بررسی آثار خودکنترلی در مصرف بهینه برق

  • کد خبر : 16630
  • 12 بهمن 1398 - 9:58
خودکنترلی ، باعث بهبود بهره وری می شود /بررسی آثار خودکنترلی در مصرف بهینه برق

سومین نشست هم اندیشی مسئولین واحدهای ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات دستگاه های اجرایی، در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برگزار شد.   بیشتر بخوانید بررسی نقش بالاست الکترونیکی در بهینه سازی مصرف انرژی بهینه سازی شبکه های روشنایی معابر و نقش آن در مدیریت مصرف برق لزوم کاربری کلیدهای محافظ جان […]

سومین نشست هم اندیشی مسئولین واحدهای ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات دستگاه های اجرایی، در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برگزار شد.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش پایگاه خبری توانیر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سید محمد موسوی زاده مدیرعامل شرکت گفت:خودکنترلی عالی ترین سطح نظارت است که باعث بهبود بهره وری می شود سومین نشست هم اندیشی مسئولین واحدهای ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات دستگاه های اجرایی، در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این نشست با بیان این که دین مبین اسلام به نظارت عام تکیه دارد، گفت: خودکنترلی عالی ترین سطح نظارت است که باعث بهبود بهره وری در سازمان می شود.

سید محمد موسوی زاده بیان داشت: باخودکنترل نمودن افراد ، می توان فرآیندکار را مشاهده کرده و آنقدر وجدان را بیدار کنیم که نظارت درونی شود. وی اظهارداشت : نظارت عمومی، خودکنترلی و سیستم پاداش و تنبیه به عنوان سه شاخصی هستند که در مقوله بازرسی بسیار مهم محسوب می شوند و اسلام نیز مسلمان را به داشتن یک نظام دقیق، جدّی و عادلانه نظارت و بازرسی سفارش می کند، چرا که سلامت و موفقیت هرسازمانی وابسته به وجود نظام نظارتی دقیق در آن سازمان است.

وی به جایگاه بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع برق استان اشاره کرد و افزود: این شرکت به عنوان یک دستگاه خدمت رسان است که در حوزه های بهره برداری و خدمات مشترکین فعالیت های بسیاری دارد و به منظور رسیدگی به درخواست ها و شکایات ، از سامانه های مختلفی جهت بررسی و پاسخگویی به شکایت ها استفاده می نماید.

موسوی زاده تصریح کرد: اهتمام بازرسان دستگاه های اجرائی در زمینه مدیریت مصرف برق و تعیین معیاری برای مقایسه تعداد شکایات برحسب تعداد خدمات ارائه شده جهت ارزیابی و سنجش بهتر خدمات در حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات ، به عنوان پیشنهادهای این شرکت است.

در ادامه مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان به اهمیت موضوع مدیریت مصرف اشاره نمود و گفت: یکی از دلایل برگزاری این نشست هم اندیشی در شرکت توزیع برق استان ، توجه بیش از پیش مسئولان واحدهای بازرسی دستگاه ها نسبت به مصرف بهینه برق می باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=16630

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.