5
مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان تاسیسات آب خبر داد:

خودکفایی ایران در زمینه ساخت دستگاه ازن ژنراتور

  • کد خبر : 40649
  • 24 دی 1399 - 18:46
خودکفایی ایران در زمینه ساخت دستگاه ازن ژنراتور
"شادی عزیزی‌ها" مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب در گفت‌وگو اظهار کرد: این شرکت دانش بنیان به عنوان شرکت پیشرو در زمینه پالایش آب و هوا و حذف آلودگی‌های زیست محیطی بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت ازن ژنراتور دارد که توانسته راهکارهای مهندسی بسیاری از مشکلات زیست محیطی را شناسایی و دستگاهی را به مرحله تولید برساند.

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در زمینه تاسیسات آب با اشاره خودکفایی ایران در زمینه ساخت دستگاه ازن ژنراتور گفت: متأسفانه با وجود خودکفایی در این زمینه، فواید گاز اوزون برای برخی از صنایع کشور شناخته شده نیست.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، “شادی عزیزی‌ها” مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در حاشیه بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت برق و شانزدهمین نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب در گفت‌وگو اظهار کرد: این شرکت دانش بنیان به عنوان شرکت پیشرو در زمینه پالایش آب و هوا و حذف آلودگی‌های زیست محیطی بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت ازن ژنراتور دارد که توانسته راهکارهای مهندسی بسیاری از مشکلات زیست محیطی را شناسایی و دستگاهی را به مرحله تولید برساند.

وی اضافه کرد: از سال ۸۶ فعالیت خود را در زمینه واردات این دستگاه‌ها شروع کردیم و پس از چند سال توانستیم دستگاه ازن ژنراتور را با کمک متخصصان داخل به صورت کاملاً بومی طراحی و تولید کنیم.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با تشریح دستگاه ازن ژنراتور خاطرنشان کرد: دستگاه ازن ژنراتور با استفاده از بالاترین تکنولوژی اروپا در کشور خودمان طراحی و ساخته شده به طوری که بدون نیاز به اپراتور متخصص می‌توان با عملکردی کاملا مطمئن این برنامه را نصب و راه اندازی کرد. استفاده از (high frequency ) همراه با دی الکتریک از آلیاژ خاص تلفات انرژی را کاهش می‌دهد که برای خنک کردن سیستم عبور جریان هوا کافی بوده و به استفاده از آب نیاز نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه این شرکت در زمینه تولید چنین دستگاهی که مزایای بسیاری دارد به خودکفایی رسیده است، افزود: این ژنراتورها از قابلیت بالایی در پایش و ضدعفونی آب، پساب، هوا و سطوح برخوردارند و تقریبا می‌تواند جایگزینی برای تمامی مواد ضدعفونی کننده شیمیایی باشند بدون آنکه باقیمانده‌های مضر برای انسان و طبیعت از خود به‌جای بگذارند.

به گفته این تولید کننده، دستگاه ازن ژنراتور می‌تواند هزینه تامین، بهره‌برداری و نگهداری بسیاری از صنایع را کاهش دهد؛ چرا که ماده مصرفی نداشته و در بلندمدت صرفه اقتصادی را برای شرکت‌ها به ارمغان می‌آورد.

وی با اشاره به فراهم نبودن بسترهای لازم برای ارتباط با سایر کشورها در زمینه تولید این دستگاه یادآور شد: متاسفانه زمینه ارتباط و صادرات این نوع دستگاه فراهم نبوده، اما در داخل کشور حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد شرکت‌ها و کارخانه‌های کشور از این مهم بهره‌برداری لازم را انجام می‌دهد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در زمینه تاسیسات آب یادآور شد: متأسفانه گاز اوزون در کشور آن طور که باید شناخته شده نیست و خیلی از صنایع هنوز به اهمیت و فواید گاز اوزون برای شرکت یا کارخانه‌های خود واقف نیستند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=40649
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.