5
مدیرعامل آبفای مشهد خبر داد:

خودکفایی صد درصدی آبفای مشهد در حوزه خدمات فنی، مهندسی و تجهیزات حوزه آب

  • کد خبر : 92143
  • 21 آذر 1401 - 3:15
خودکفایی صد درصدی آبفای مشهد در حوزه خدمات فنی، مهندسی و تجهیزات حوزه آب
"حسین اسماعیلیان" در جریان بازدید از غرفه شرکت آب و فاضلاب که در نمایشگاه بین المللی مشهد همزمان با هفته پژوهش برپا شد، با اعلام این مطلب، تصریح کرد: در حوزه فاضلاب ما به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست یافته‌ایم و در بسیاری از موارد خودکفا شده و در حال انجام خدمت هستیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: صنعت آب و فاضلاب، صنعت مهم و بسیار پیچیده‌ای است، ما در گذشته وابستگی تقریبا صد درصدی به خارج از کشور داشتیم که به لطف خدا و اعتماد و اتکا به توان داخلی، هم‌اکنون در حوزه خدمات فنی و مهندسی و هم در بحث تجهیزات مورد نیاز در حوزه آب به خودکفایی رسیده‌ایم و حتی صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج از کشور را در دستور کار داریم.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “حسین اسماعیلیان” در جریان بازدید از غرفه شرکت آب و فاضلاب که در نمایشگاه بین المللی مشهد همزمان با هفته پژوهش برپا شد، با اعلام این مطلب، تصریح کرد: در حوزه فاضلاب ما به پیشرفت‌های بسیار خوبی دست یافته‌ایم و در بسیاری از موارد خودکفا شده و در حال انجام خدمت هستیم.

وی افزود: این موفقیت مرهون ارج نهادن به توان تولید داخل، شرکت‌های دانش بنیان و محققان بومی است که در موضوعات مختلف آب و فاضلاب ورود کرده و در حال پژوهش هستند.

اسماعیلیان ادامه داد: در حال حاضر در شرکت آب و فاضلاب مشهد پژوهشگران و شرکت‌های دانش بنیان بسیار متبحری مشغول پژوهش و فعالیت هستند و کارهای بسیار ارزشمندی در سال‌های اخیر در حوزه سیستم‌های سخت افزاری، نرم افزاری، سیستم‌های تله متری و اسکادا انجام شده است.

 

 

نیروگاهیان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد این شرکت را جزو شرکت‌های پیش‌رو در بین شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در زمینه پژوهش و فناوری دانست و بیان کرد: این موضوع علاوه بر اینکه ما را از واردات تجهیزات مورد نیاز از خارج از کشور بی‌نیاز کرده موجب افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها در حوزه بهره‌برداری آب و فاضلاب شده است.

اسماعیلیان با اعلام اینکه شرکت آبفای مشهد پذیرای محققان و پژوهشگران است و از طرح‌های پژوهشی که خصوصا جنبه دانش بنیانی داشته باشد استقبال می‌کند، خاطرنشان کرد: یکی از محورهای بسیار مهم تحقیقاتی در حوزه مدیریت مصرف و بویژه در حوزه ساخت تجهیزات کاهنده مصرف است که نیازمند انجام طرح‌های پژوهشی در این حوزه هستیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=92143
  • نویسنده : محمدرضا برازنده‌پور
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.