4
دربازدید كاركنان نیروگاه شهید رجایی از نیروگاه نكا:

دانش و تجارب نیروگاهی متخصصین این دو نیروگاه به اشتراک گذاشته شد

  • کد خبر : 87802
  • 24 مهر 1401 - 10:48
دانش و تجارب نیروگاهی متخصصین این دو نیروگاه به اشتراک گذاشته شد
درپایان بازدیدكنندگان با همراهی اعضای بسیج متخصصین نیروگاه نكا ضمن بازدید از تأسیسات، با استماع توضیحات كارشناسان از نزدیك با نحوه عملكرد تجهیزات و سیستمهای تولید و انتقال برق در این نیروگاه آشنا شدند.

جمعی از متخصصین بسیجی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی قزوین در راستای تعامل و بهره گیری مشترک از دانش و تجربیات نیروگاهی از نیروگاه شهیدسلیمی نکا بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا در این بازدید به منظور آشنایی همکاران نیروگاه شهید رجایی از روند تولید برق در نیروگاه نکا، ابتدا مستندی در خصوص تاریخچه و معرفی نیروگاه و در ادامه کلیپهای فنی و فرهنگی مرتبط به نمایش درآمد. سپس عیسی جان نثاری فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید عبادیان نیروگاه، گزارشی از فعالیتهای انجام شده از سوی بسیجیان نیروگاه نکا در حوزه های فنی و فرهنگی ارائه نمود.

 

 

نیروگاهیان

در ادامه نیز کارشناسان نیروگاه به تشریح پروژه ها و توانمندیها در زمینه نگهداری و تعمیرات و بهره برداری واحدها، پیگیری و مدیریت در بازسازی و ساخت داخل قطعات نیروگاهی و فرایند تولید انرژی پرداختند و به دنبال آن مشکلات و چالشهای تولید برق نیز مورد بررسی قرار گرفت.

درپایان بازدیدکنندگان با همراهی اعضای بسیج متخصصین نیروگاه نکا ضمن بازدید از تأسیسات، با استماع توضیحات کارشناسان از نزدیک با نحوه عملکرد تجهیزات و سیستمهای تولید و انتقال برق در این نیروگاه آشنا شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=87802
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی شركت مدیریت تولید برق نكا

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.