4

درخواست صرفه جویی ۲۰ درصدی در مصرف برق در تبریز

  • کد خبر : 15525
  • 02 بهمن 1398 - 20:20
درخواست صرفه جویی ۲۰ درصدی در مصرف برق در تبریز

شرکت توزیع نیروی برق تبریز در اطلاعیه ای از عموم مشترکان خواست تا هشتم بهمن ماه، ۲۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند.   بیشتر بخوانید صرفه جویی ۱۶۰۰ مگاواتی برق با تعویض کولر‌های گازی صرفه جویی ۳۸۰۰مگاواتی در مصرف برق کشور صرفه‌جویی بیش از یک میلیارد متر مکعبی مصرف گاز با انرژی تجدیدپذیر […]

شرکت توزیع نیروی برق تبریز در اطلاعیه ای از عموم مشترکان خواست تا هشتم بهمن ماه، ۲۰ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این اطلاعیه به دلیل تشدید و تداوم سردی هوا در روزهای آینده و محدودیت سوخت رسانی به نیروگاه های کشور منتشر شده است.
در این اطلاعیه آمده است : برای پیشگیری از هر گونه اعمال خاموشی های ناخواسته در پیک بار زمستان امسال، ضروری است مشترکین و مردم فهیم در طول ساعات شبانه روز مصرف خود را کاهش دهند و از مصارف غیر ضروری پرهیز کنند.
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز عامل اصلی این کمبود را افت فشار گاز در نیروگاهها و در نتیجه کاهش تولید برق عنوان کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15525

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.