5

درخواست کارکنان ستادی و حکمی برق منطقه‌ای برای تبدیل چارت

  • کد خبر : 11445
  • 29 آذر 1398 - 18:35
درخواست کارکنان ستادی و حکمی برق منطقه‌ای برای تبدیل چارت

ما تعدادی از همکاران شرکت‌های برق منطقه‌ای هستیم که چندین سال شده مدرک لیسانس رو گرفته و به شرکت ارائه کردیم، بعد از تلاش‌های بسیار مدرک کارشناسی ما در احکام ما منظور گردید، ولی تبدیل چارت‌های ما به کارشناسی، دچار دست انداز‌های بیهوده گردیده، جالب توجه اینکه همه ما بالغ بر بیست سال سابقه کار […]

ما تعدادی از همکاران شرکت‌های برق منطقه‌ای هستیم که چندین سال شده مدرک لیسانس رو گرفته و به شرکت ارائه کردیم، بعد از تلاش‌های بسیار مدرک کارشناسی ما در احکام ما منظور گردید، ولی تبدیل چارت‌های ما به کارشناسی، دچار دست انداز‌های بیهوده گردیده، جالب توجه اینکه همه ما بالغ بر بیست سال سابقه کار داریم، حالا با مراجعه‌های مکرر فقط به شرکت‌های برق محل خدمت مان، برای تبدیل شدن چارت، نیاز به شیوه نامه می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از برق نیوز، ما تعدادی از همکاران شرکت‌های برق منطقه‌ای هستیم که چندین سال شده مدرک لیسانس رو گرفته و به شرکت ارائه کردیم، بعد از تلاش‌های بسیار مدرک کارشناسی ما در احکام ما منظور گردید، ولی تبدیل چارت‌های ما به کارشناسی، دچار دست انداز‌های بیهوده گردیده، جالب توجه اینکه همه ما بالغ بر بیست سال سابقه کار داریم، حالا با مراجعه‌های مکرر فقط به شرکت‌های برق محل خدمت مان، برای تبدیل شدن چارت، نیاز به شیوه نامه میباشد.

آیا انصاف است که ما با بیش از بیست سال سابقه کار و شاید باشد عزیزانی که به بازنشستگی نزدیک شدند، ولی نتوانستند از مزایای چارت کارشناسی بهره‌ای ببرند. بخاطر همین احترام گذاشتن‌ها نتوانستیم حق خود مان را بگیریم و هر بار با قوانین مختلف الکی و دست و پا گیر مواجهه شدیم.

عزیزان در توانیر و شرکت‌های برق بیایید همانگونه که برای همکاران محترم انجام کار مشخص مراحل تبدیل وضعیت شان با تلاش و همبستگی خودشان به سهولت انجام شد. این مهم برای ما هم همانند آن‌ها بدون تشریفات اداری انجام پذیرد.

قسمت “با بینندگان” برای ارتباط نزدیکتر و انعکاس سوالات و درخواست‌های کاربران برق نیوز راه اندازی شده و سعی در ایجاد ارتباط نزدیک تری بین مدیران و مسئولان با مخاطبان و کاربران دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=11445

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.