5

دردسر‌های خاموشی در پایتخت

  • کد خبر : 15976
  • 06 بهمن 1398 - 11:35
دردسر‌های خاموشی در پایتخت

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه خاموشی معابر تهران زمینه‌ساز حوادث و مشکلات فراوان شده است گفت:‌در این زمینه به شرکت توزیع برق تهران تذکر می‌دهیم.   بیشتر بخوانید خاموشی خاموش تهران حفاظت و جلوگیری از سوختن تجهیزات روشنایی سیستم قابل برنامه ریزی روشنایی معابر   نیروگاهیان به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به […]

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه خاموشی معابر تهران زمینه‌ساز حوادث و مشکلات فراوان شده است گفت:‌در این زمینه به شرکت توزیع برق تهران تذکر می‌دهیم.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و نود و سومین جلسه شورای شهر درباره لزوم توجه شهرداری به تأمین روشنایی معابر تهران در شب اظهار داشت: خاموشی تهران چهره شب را در پایتخت به هم ریخته و شهر را برای پیاده‌ها نامناسب کرده است.

وی افزود: متأسفانه روشنایی معابر و خیابان‌های اصلی همچنین کوچه‌ها مسیر‌های پیاده و حتی بزرگراه‌های شهر به شدت کاهش پیدا کرده و عدم تأمین روشنایی معابر زمینه‌ساز حوادث ترافیکی و فراهم شدن بستر مناسب برای بزهکاری می‌شود.

این عضو شورای شهر تهران بیان داشت:‌همچنین این مسأله کاهش احساس امنیت شهروندان را به همراه دارد و نه تنها چهره شهر را سیاه و تاریک می‌کند بلکه تصویر و تصور گردشگران و شهروندان از تهران نیز متفاوت خواهد شد.

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران گفت:‌بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۱ قانون سازمان برق ایران که مصوب سال ۱۳۴۶ است همچنین آئین‌نامه نحوه تعیین و تأمین هزینه روشنایی معابر و جابه‌جایی تأسیسات آب و برق که مصوب سال ۱۳۶۴ در هیأت وزیران است، هزینه روشنایی معابر توسط شرکت‌های برق منطقه‌ای رأسا از محل عوارض مقرر بر مصرف برق تأمین و برداشت می‌شود.

وی بیان داشت: وظیفه‌ای که عدم اجرای مناسب آن توسط شرکت برق تهران تهران سبب خاموشی معابر شهر شده و برخی گمان می‌کنند شهرداری در انجام وظایف خود کوتاهی کرده است در حالی که تأمین روشنایی و پرداخت هزینه‌های آن بر اساس نص صحیح قانون بر عهده وزارت نیرو و شرکت‌های برق منطقه‌ای است.

این عضو شورای شهر تهران اعلام کرد: درباره لزوم توجه به تأمین روشنایی معابر تهران در شب به شرکت برق تذکر می‌دهم و انتظار دارم در همکاری شهرداری بیش از پیش به تأمین روشنایی معابر و ایمنی شهروندان توجه شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=15976

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.