3

در راستای راهبرد شایسته‌گزینی – فراخوان وزارت نیرو برای انتخاب مدیران عامل توزیع برق اردبیل و خراسان‌جنوبی

  • کد خبر : 7464
  • 31 شهریور 1398 - 15:39
در راستای راهبرد شایسته‌گزینی – فراخوان وزارت نیرو برای انتخاب مدیران عامل توزیع برق اردبیل و خراسان‌جنوبی

وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته‌گزینی دولت دوازدهم، فراخوان جدید خود را به منظور انتخاب افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری برای مدیریت دو شرکت توزیع نیروی برق منتشر کرد. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته‌گزینی وزارت نیرو در دولت دوازدهم و ایجاد فرصت‌های برابر […]

وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته‌گزینی دولت دوازدهم، فراخوان جدید خود را به منظور انتخاب افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری برای مدیریت دو شرکت توزیع نیروی برق منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پاون، وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته‌گزینی وزارت نیرو در دولت دوازدهم و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و تخصصی خدمت‌گزاری، از متخصصین داوطلب واجد شرایط برای همکاری در سمت «مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل» و «مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان‌جنوبی» دعوت به اعلام آمادگی می‌نماید.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاع از شرایط احراز و وظایف مربوطه و همچنین تکمیل فرم درخواست، تا تاریخ ششم مهرماه به آدرس اینترنتی www.moe.gov.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=7464

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.