3

در شرایط فعلی برق مشترکین بخاطر بدهی قطع نمی‌شود

  • کد خبر : 19096
  • 14 اسفند 1398 - 17:33
در شرایط فعلی برق مشترکین بخاطر بدهی قطع نمی‌شود

محمدجواد جلیلی گفت: به بخش‌های مختلف اعلام کرده‌ایم که با کسانی که مراجعه می‌کنند و درخواست مهلت دارند همکاری کنند و قطعی برق هم نخواهیم داشت.   بیشتر بخوانید وزیر نیرو: قبض های آب و برق و گاز مدارس را پرداخت میکنیم طرح ملی قبض سبز نقش مهمی در ارتقای خدمات رسانی به مشترکین دارد […]

محمدجواد جلیلی گفت: به بخش‌های مختلف اعلام کرده‌ایم که با کسانی که مراجعه می‌کنند و درخواست مهلت دارند همکاری کنند و قطعی برق هم نخواهیم داشت.

 

 

نیروگاهیان

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدجواد جلیلی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در پاسخ به اینکه علیرغم مصوبه ممنوعیت قطع برق در شرایط فعلی، اما همچنان پیامک ارسال و یا با برخی از مشترکین تماس گرفته می‌شود، اظهار داشت: پیامک‌هایی که ارسال می‌شود سیستمی است و از قبل ارسال می‌شده است، با توجه به اینکه دیروز نامه به دست ما رسیده است، دیگر از امروز پیامک ها هم ارسال نمی‌شود.

وی افزود: به بخش‌های مختلف اعلام کرده‌ایم که با کسانی که مراجعه می‌کنند و درخواست مهلت دارند جهت پرداخت بدهی، همکاری کنند و قطعی برق هم نخواهیم داشت.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار داشت: تا زمانی که مشکل ویروس کرونا حل بشود، مهلت پرداخت بدهی وجود دارد، البته بهتر این است که مردم به ما اعلام کنند و موضوع را پیگیری کنند چرا که بعد از پایان زمان مقرر، نمی‌توان انتظار داشت که باز هم ما مهلت بدهیم.

جلیلی عنوان کرد: خوب است مشترکین به ما اطلاع بدهند یا با بخش‌های مربوطه تماس بگیرند و یا با شماره ۱۲۱ ما تماس بگیرند و موضوع را به ما اطلاع بدهند و مطمئنا ما در این مدت زمانی که بحث ویروس کرونا مطرح است، با مشترکین همکاری خواهیم کرد و مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=19096

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.