2

در نیروگاه شهید رجایی انجام شد؛ رفع اشکال تجهیزات مربوط به بویلرهای سیکل ترکیبی

  • کد خبر : 24701
  • 24 اردیبهشت 1399 - 17:25
در نیروگاه شهید رجایی انجام شد؛ رفع اشکال تجهیزات مربوط به بویلرهای سیکل ترکیبی
به منظور حفظ آمادگی واحدهای سیکل ترکیبی، متخصصان کارگا نیروگاه، بر اساس مجوزهای کار صادر شده، اقدام به رفع مشکل در 3 عدد سیفتی والو و یک دستگاه فید پمپ مربوط به بویلرهای این نیروگاه نمودند.

متخصصان نیروگاه شهید رجایی اقدام به تعمیر تجهیزات مربوط به بویلرهای نیروگاه سیکل ترکیبی نمودند.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل ازگزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، به منظور حفظ آمادگی واحدهای سیکل ترکیبی، متخصصان کارگاه نیروگاه، بر اساس مجوزهای کار صادر شده، اقدام به رفع مشکل در ۳ عدد سیفتی والو و یک دستگاه فید پمپ مربوط به بویلرهای این نیروگاه نمودند.

نیروگاهیان

محمد افشار رییس اداره تعمیرات تاسیسات عمومی نیروگاه سیکل ترکیبی، در این باره گفت: با اعلام گزارشی از سوی بهره برداری سیکل ترکیبی، مبنی بر وجود نشتی در ۳ عدد «سیفتی والو» مربوط به بویلر شماره ۲، کارکنان این حوزه برای انجام تعمیرات، اقدام به بررسی فنی نموده و سپس با انجام عملیات دمونتاژ، تراشکاری و جوشکاری در ۲ سیفتی والو الکتریکی و مکانیکی مسیر «سوپر هیتر» و یک سیفتی والو مکانیکی مربوط به مسیر کم فشار بویلر که نشتی داخلی داشتند، این تجهیزات را آماده به کار نمودند.

افشار افزود: در جریان یک فعالیت تعمیراتی دیگر، یک دستگاه بویلر فیدپمپ که دچار نشتی شده و موجب کاهش راندمان واحد شده بود، با یک دستگاه فیدپمپ تعمیر شده در همین کارگاه، تعویض شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=24701

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.