4

در ۸ ماهه سال ۱۴۰۲ میزان افزایش تولید برق تحقق یافت

  • کد خبر : 117482
  • 05 آذر 1402 - 10:57
در ۸ ماهه سال ۱۴۰۲ میزان افزایش تولید برق  تحقق یافت
نیروگاه رامین اهواز:به‌گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : محسن حافظي مدیرعامل نیروگاه رامین با اشاره به نقش مهم این نیروگاه در تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع استان خوزستان اظهار داشت:اين نيروگاه طي 8 ماهه سال جاري توانست 5 ميليون و849 هزار و862 مگاوات ساعت انرژي برق توليد و به شبكه سراسري برق كشور منتقل كند.

در ۸ ماهه سال ۱۴۰۲ میزان افزایش تولید برق تحقق یافت

نیروگاه رامین اهواز توانست تولید انرژی برق طی ۸ ماهه سال جاری خود را به ۵ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۸۶۲ مگاوات ساعت برساند

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از ، نیروگاه رامین اهواز:به‌گزارش روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز : محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین با اشاره به نقش مهم این نیروگاه در تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع استان خوزستان اظهار داشت:این نیروگاه طی ۸ ماهه سال جاری توانست ۵ میلیون و۸۴۹ هزار و۸۶۲ مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری برق کشور منتقل کند.

 

 

حافظی گفت : بهره‌برداری و نگهداری از واحدهای نیروگاه رامین دارای پیچیدگی بیشتری نسبت به سایر نیروگاه‌های کشور است و این موضوع با توجه به شرایط اقلیمی منطقه و مصرف بالای این انرژی حیاتی در استان خوزستان نقش موثر و حساس این مجموعه را بیش از پیش حائز اهمیت می‌کند.
وی افزود: تعمیرات پیشگیرانه، اصلاحات فنی در ساختار تجهیزات و فرآیندهای بهره‌برداری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های ما به‌منظور تقویت و بهبود عملکرد واحدهای نیروگاهی بوده و با توجه به کاهش مصرف انرژی برق در فصل پائیز و زمستان، از این فرصت جهت خروج واحدهای تولیدی از مدار ، رفع محدودیت‌های تولید و تعمیرات فنی واحدهای نیروگاه استفاده نمودیم تا آمادگی بهتری جهت تولید پایدار انرژی برق در تابستان آتی داشته باشیم.
لازم بذکر است نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز مردم و صنایع استان خوزستان و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می کند.

 

 

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=117482

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.