5
پیام نوروزی مدیرعامل برق حرارتی؛

دستاوردهای نیروگاهی مرهون خط‌شکنان تحریم‌ها در صنعت برق

  • کد خبر : 99558
  • 03 فروردین 1402 - 19:53
دستاوردهای نیروگاهی مرهون خط‌شکنان تحریم‌ها در صنعت برق
مدیرعامل شرکت برق حرارتی در پیامی ضمن تبریک نوروز ۱۴۰۲ به همه هموطنان، دستاوردهای یکسال اخیر بخش نیروگاهی کشور با وجود سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی را مرهون غیرت ایرانی و تلاش و همت شبانه‌روزی خط‌شکنان عرصه تحریم‌ها در صنعت برق برشمرد.

مدیرعامل شرکت برق حرارتی در پیامی ضمن تبریک نوروز ۱۴۰۲ به همه هموطنان، دستاوردهای یکسال اخیر بخش نیروگاهی کشور با وجود سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی را مرهون غیرت ایرانی و تلاش و همت شبانه‌روزی خط‌شکنان عرصه تحریم‌ها در صنعت برق برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از پایگاه خبری برق حرارتی، متن پیام نوروزی عبدالرسول پیشاهنگ به شرح زیر است:

بهار، نماد و جلوگاه اراده الهی در باز آفرینش طبیعت است و نوروز، طلیعه این دگرگونی شگرف و پیامی است برای از خود رستن و به او پیوستن.

با آرزوی سالی پراز صفا و صحت در پرتو عنایات و برکات الهی، فرا رسیدن بهار قرآن، ماه عبادت‌های عاشقانه و نیایش‌های عارفانه را نیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سال ۱۴۰۱ با تمام فراز و نشیب ها سپری شد، اما آنچه در ذهن افکار عمومی در خصوص عملکرد بنیادی‌ترین رکن صنعت برق کشور برجای خواهد ماند، صفحه افتخار آفرینی کارکنان صنعت برق حرارتی کشور در سال “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” است.

بی شک حصول ضریب آمادگی بیش از ۹۸ درصد در زمان اوج مصرف و آغاز بهره‌برداری از سه هزار و ۸۶۱ مگاوات انرژی برق در قالب راه اندازی ۲۶ واحد جدید نیروگاهی و رفع موانع تولید و ارتقای توان عملی در ۲۵۶ واحد نیروگاهی، اجرای موفق بیش از ۹۴ هزار مگاوات تعمیرات نیروگاهی در بیش از ۷۰۳ نیروگاه کشور توسط متخصصان داخلی، ساخت بیش از ۹۴ هزار قطعه با تکنولوژی بالا و در سطح مرزهای دانش جهت استفاده در نیروگاه ها و تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه ها در اقصی نقاط کشور و تلاش مستمر و شبانه‌روزی جهت خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی در شرایطی که کشور متحمل سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی است، تنها به پشتوانه غیرت ایرانی و تلاش و همت شبانه‌روزی شما خط‌شکنان عرصه تحریم‌ها در صنعت برق کشور میسر شده است.

 

 

نیروگاهیان

در سالی که مطلعش با نسیم معطر ماه مبارک رمضان آذین پیدا کرده است و بهار طبیعت و بهار دلها به هم آمیخته است، امید است در پرتو توکل به ایزد منان، عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(دام ظله العالی) با بهره گیری از تخصص، دانش و اراده شکست ناپذیر همکاران ساعی صنعت برق حرارتی موفق توسعه بیش از بیش صنعت برق کشور و خودکفایی میهن عزیرمان در حوزه تولید برق باشیم و برگ‌های زرین دیگری بر کتاب پرافتخار صنعت برق کشورمان بیفزاییم.

ضمن تبریک سال نو و آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دلی سرشار از ایمان، امید و مهر، تن و جانی سالم و بانشاط و توفیق خدمت و برخورداری از نعمت‌های الهی از بارگاه باری تعالی برای همگان خواستارم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=99558
  • نویسنده : رسول صادقی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری برق حرارتی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.