6

دستاوردهای ۲ سال اخیر هسته‌ای کشور حاصل تلاش‌های متخصصان با میانگین سنّی ۳۰ سال است

  • کد خبر : 122571
  • 26 بهمن 1402 - 12:15
دستاوردهای ۲ سال اخیر هسته‌ای کشور حاصل تلاش‌های متخصصان با میانگین سنّی ۳۰ سال است
معاون رییس‌جمهور گفت: دستاوردهای دو سال اخیر سازمان انرژی اتمی ایران حاصل تحقیقات و تلاش‌های فراوان متخصصان و پژوهشگران جوان ایرانی با میانگین سنی ۳۰ تا حداکثر ۳۵ سال است.

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از  دولت _ پاد، معاون رییس‌جمهور گفت: دستاوردهای دو سال اخیر سازمان انرژی اتمی ایران حاصل تحقیقات و تلاش‌های فراوان متخصصان و پژوهشگران جوان ایرانی با میانگین سنی ۳۰ تا حداکثر ۳۵ سال است.

اسلامی عنوان کرد: در این سال‌ها با تحریم‌های همه جانبه، خرابکاری‌های صنعتی، انجام عملیات‌های تروریستی، انفجار و نیز با استفاده از ظرفیت جنگ رسانه‌ای سعی کرده‌اند تا مانع پیشرفت ما شوند. اما به ‌لطف الهی جمهوری اسلامی ایران اکنون جزو کشورهای نخست جهان به لحاظ فناوری‌های نوین بوده و در زمره کشورهای صدر جهان در این عرصه است.

معاون رییس‌جمهور اظهار کرد: علوم و فنون هسته‌ای معمولا در کشورهای پیشرفته به‌صورت مشترک و در یک دایره بسته تبادل می‌شود و کسی به راحتی قادر نیست وارد این دایره شود اما جمهوری اسلامی به‌صورت غیرتمندانه و متعهدانه با تأسی به هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته به پیشرفت‌های چشمگیری در این عرصه دست یابد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=122571

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.