9

دستگاه زاویه سنج دو بُعدی برای نصب پایه های برق

  • کد خبر : 30086
  • 13 مرداد 1399 - 9:51
دستگاه زاویه سنج دو بُعدی برای نصب پایه های برق
دستگاه ساخته شده مخصوص نصب پایه های بتنی برق طراحی گردیده و نمونه مشابه برای نصب پایه های برق وجود ندارد و همزمان این امکان را به اپراتور نصب پایه و راننده جرثقیل می دهد که آنلاین وضعیت زوایای پایه را در حالت نصب مشاهده کرده و بهترین حالت را برای عمود بودن پایه مدنظر انتخاب کند.

“دستگاه زاویه سنج دو بعدی برای نصب پایه های برق” توسط علی اصغر پاکدامن، سید محمد موسوی زاده و رضا علی اصغری، در شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اختراع و به ثبت رسید.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرآنلاین استان سمنان گفتنی است: دستگاه ساخته شده مخصوص نصب پایه های بتنی برق طراحی گردیده و نمونه مشابه برای نصب پایه های برق وجود ندارد و همزمان این امکان را به اپراتور نصب پایه و راننده جرثقیل می دهد که آنلاین وضعیت زوایای پایه را در حالت نصب مشاهده کرده و بهترین حالت را برای عمود بودن پایه مدنظر انتخاب کند.

یادآور می شود: تکنیک مورد استفاده در این اختراع، نصب راحت دستگاه برای انواع پایه های برق و دارا بودن دونمایشگر جهت دیدن زوایای پایه برای اپراتور نصب پایه و راننده جرثقیل است.

قابل ذکر است: دستگاه فرعی قابلیتی داشته که از طریق آهن ربا برروی دستگاه جرثقیل متصل گردیده و با توجه به دید راننده جرثقیل، می توان دستگاه را جابه جا نمود و دستگاه اصلی و فرعی جهت کارکرد آسان، دارای باطری و شارژر هستند که با برق خودرو و پاور بانک قابل شارژ می باشند.

نیروگاهیان

خاطرنشان می سازد: بدنه دستگاه ساخته شده به صورتی طراحی گردیده که اپراتور نصب پایه، این دستگاه را برروی پایه ها به راحتی مستـقر کند و تغییر قدرت کشـش و ابعاد پایـه های مختلف بتنی برق از دیگر قابلیت های این دستگاه به شمار رفته و این امکان را به اپراتور نصب پایه و راننده جرثقیل می دهد که به صـورت لحظه ای وضعیت زاویه های پایه را با دقت بالا در حال نصب رویت کرده و بهترین حالت را برای عمود بودن پایه مدنظر انتخاب نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=30086

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.