4

دلیل خاموشی تونل نیایش قطع برق منطقه‌ای بوده است

  • کد خبر : 10331
  • 18 آذر 1398 - 16:40
دلیل خاموشی تونل نیایش قطع برق منطقه‌ای بوده است

روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: دلیل قطع برق تونل نیایش، قطع برق منطقه‌ای بوده و به سرعت ژنراتورهای تونل فعال شده است. به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزای مهر، وحید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این پرسش که ظهر امروز مدتی تونل نیایش خاموش شده بود، […]

روابط عمومی شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران گفت: دلیل قطع برق تونل نیایش، قطع برق منطقه‌ای بوده و به سرعت ژنراتورهای تونل فعال شده است.

به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزای مهر، وحید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این پرسش که ظهر امروز مدتی تونل نیایش خاموش شده بود، اظهار داشت: احتمالاً قطع برق به دلیل قطع برق منطقه‌ای بوده و به سرعت ژنراتورها وارد مدار شده‌اند.

وی تأکید کرد: احتمالاً فیلم تهیه شده از قطعی برق تونل نیایش در حد فاصل در مدار قرار گرفتن ژنراتورها بوده و در تونل‌ ها چیزی به عنوان قطعی برق نداریم و همه تونل‌ ها مجهز به ژنراتور هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=10331

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.