2

دوره آموزشی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک در نیروگاه شهید مفتح برگزار شد

  • کد خبر : 133437
  • 24 خرداد 1403 - 9:50
دوره آموزشی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک در نیروگاه شهید مفتح برگزار شد
سید فرهاد حسینی مدرس این دوره با بیان اینکه ،مدیریت استراتژیک به سازمان این امکان را می‌دهد که مدیران با تجزیه و تحلیل محیط پیرامون و محیط داخل و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در طی یک برنامه ریزی مدون اهداف و چشم انداز سازمان را تبیین نمایند یاد آور شد

به گزارش  پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از تولید برق شهید مفتح، سید فرهاد حسینی مدرس این دوره با بیان اینکه ،مدیریت استراتژیک به سازمان این امکان را می‌دهد که مدیران با تجزیه و تحلیل محیط پیرامون و محیط داخل و شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در طی یک برنامه ریزی مدون اهداف و چشم انداز سازمان را تبیین نمایند یاد آور شد برنامه‌ریزی استراتژیک فرآیند تعیین اهداف سازمان و تصمیم‌گیری درباره‌ی طرح‌های جامع عملیاتی و اجرایی برای ارائه خدمات مؤثر به ذی نفعان سازمان می باشد.

🔸وی در ادامه به نحوه سنجش کیفی خدمات ارائه شده توسط سازمانها اشاره نمود و گفت: با شناخت بین انتظارات و توقعات مردم و در مقابل خدماتی که از سازمان دریافت میکنند می توان به میزان سنجش کیفی ارائه شده پی برد. که به عقیده بعضی از اندیشمندان برنامه‌ریزی استراتژیک بیان‌گر قدرت خلاقیت مدیران و ساختن آینده است.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://nirogahian.ir/?p=133437

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام های مبنی بر شکایت ، اعتراض ، وقوع جرم و ... بدلیل وابسته نبودن این پایگاه خبری به نهادهای دولتی و لزوم پیگیری این موارد از طریق نهادهای ذیربط مانند قوه قضاییه و ... قابل انتشار و قابل استناد نمی باشد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.